Noita on harvoin myynnissä, ja kun läheltä löytyi ok yksilö niin ostettiin pois. Vaimo sillä ajelee kun se on sopivan kokoinen eikä karkaa rasasta. Nyt olis mulla sitten villit suunnitelmat - modernisoidaan sopivasti. Olen itsekin sillä ajellut niin huomannut mitä parannettavaa siinä olisi. CBR125 saa toimia osien luovuttajana, niin saadaan vesijäähdytteinen 6 vaihteinen kone, ja sen verran tehoa lisää että voi autojen joukossakin ajella. Kaasari vaihtuu ruiskuun, valot paremmaksi, kierroslukumittari, vähän jotain tuulisuojausta. Kahvasuojat ja lämmittimet on jo tullut laitettua. Takalevyjarrukin olis kiva jos löytäis sopivan vanteen. Etuvanne on vähän kiero, niin pitää sitäkin katsoa.
Alusta on aika heikko, halvalla tehty. Mutta korkeutta ei saisi tulla lisää, se vähän rajoittaa. Crossin osat ehkä jos löytyy budjettiin sopivaa.
Talviprojekti XR125L 2003
Valvoja: Moderaattorit
-
- Pyörä: SE ja Stark
Re: Talviprojekti XR125L 2003
Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta. Seuraan mielenkiinnolla.
Edit: Ja vaikka tuo kommenttini kuulosta kökön botin kirjoittamalta geneeriseltä vastaukselta, on se kökön ihmisen kirjoittama
Edit: Ja vaikka tuo kommenttini kuulosta kökön botin kirjoittamalta geneeriseltä vastaukselta, on se kökön ihmisen kirjoittama

-
- Pyörä: Tuareg 660
https://texbuxer.webnode.fi/xr-projekti/
huomenna hakemaan tekniikan luovuttajaa.
huomenna hakemaan tekniikan luovuttajaa.
-
2009 CBR haettu, ja iso kasa osia. Startti on eri paikassa, voi tulla liika lähelle runkoa. Bensapumppu ja tankin anturi on tankin sisällä. Jonkun verran on ratkaistavia juttuja, mutta onpa tässä aikaa.
Lisäilen kuvia kotisivulle.
Lisäilen kuvia kotisivulle.
Miekenkiintoinen projekti. Itse olen aloittanut matkaenduro urani Honda xl 125 r llä vm. 1982, 1980 luvulla. Se oli jämäkkää tekoa ja hyvin kestävää tekniikkaa
-
olis ollut kaikenlaista tarpeellistakin puuhaa, jota ei huvittanut tehdä niin otin ja purin koneen pois cebarista. Kivuttomasti lähti, ei katkennut pultteja ja johdot oli hyvässä kunnossa. Eturattaan suojan yläpultin paikka on haljennut lohkossa. Bensapumppu on tankissa, ja pulteilla pohjassa kiinni. En muista olisko xr tankissa suoraa kohtaa mihin sen sais kiinni.
Testasin gps:n kanssa niin vaikka renkaat on eri kokoiset niin cbr nopeusmittari näyttää melko oikein. Ainakin 40 km/h nopeus piti paikkansa. Eli 3d tulostin saa laulaa, mittareihin vähän paremmin enskaluukkiin sopivat kuoret. Lamppukin voi käydä siihen.
Testasin gps:n kanssa niin vaikka renkaat on eri kokoiset niin cbr nopeusmittari näyttää melko oikein. Ainakin 40 km/h nopeus piti paikkansa. Eli 3d tulostin saa laulaa, mittareihin vähän paremmin enskaluukkiin sopivat kuoret. Lamppukin voi käydä siihen.