Domi

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Jukka M
Viestit: 45
Liittynyt: To Touko 19, 2005 6:42 pm
Pyörä: R1200 GSA

Domi

Viesti Kirjoittaja Jukka M »

Moi,

myin viime vuonna vm-91 dominaattorin vanhalla työkaverille. Talven aikana on näemmä syntynyt monenlaista pientä.

-Jukka-
Liitteet
IMG_0487.JPG
(1.01 MiB) Tiedosto ladattu 289 kertaa
IMG_0491.JPG
(769.33 KiB) Tiedosto ladattu 292 kertaa
Jukka M
Viestit: 45
Liittynyt: To Touko 19, 2005 6:42 pm
Pyörä: R1200 GSA

Viesti Kirjoittaja Jukka M »

Tuli hukattua kuvat jo tällä välin. Uusi yritys
Liitteet
IMG_0487.JPG
(1.01 MiB) Tiedosto ladattu 146 kertaa
IMG_0491.JPG
(769.33 KiB) Tiedosto ladattu 194 kertaa
jaket
Viestit: 1049
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: CRF300rally, 1050 S3, R1200GS 2010

Viesti Kirjoittaja jaket »

ilmeisesti on ollut vähän alumiinipeltiä ylimääräisenä ja liikaa aikaa.... :D

bensakanisteri telineestä täytyy antaa propsit, muuta lisäykset ei oikein sytytä.
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
Avatar
mikako
Viestit: 142
Liittynyt: Pe Marras 12, 2004 9:00 pm
Pyörä: Harleydaavitsonni
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja mikako »

:D MORO !

Flake maalattu avokypärä olis napakymppi noiden alumiiniosien kans :wink: Kaikki rohkea rakentaminen piristävää! Disco meininki..... :D
Esa
Viestit: 287
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 11:06 pm
Paikkakunta: kurikka

Viesti Kirjoittaja Esa »

jaket kirjoitti:ilmeisesti on ollut vähän alumiinipeltiä ylimääräisenä ja liikaa aikaa.... :D

bensakanisteri telineestä täytyy antaa propsit, muuta lisäykset ei oikein sytytä.
Eikö tuo etulokarin tuulenohjainkaan? :roll:
Jukka M
Viestit: 45
Liittynyt: To Touko 19, 2005 6:42 pm
Pyörä: R1200 GSA

Viesti Kirjoittaja Jukka M »

Tuli sitten laitettua kuvat kahteen kertaan kun en hoksannut, että ne näkyvät vasta kirjautumisen jälkeen...

Juu, tosiaan ulkonäköasioista ei kannattane kiistellä, varsinkin kun huumoria on tässä myös viljelty. Mutta esim. tuo pleksin paikalla oleva alumiinirakennelma toimii tuulenohjaimena paremmin kuin pyörässä ennen ollut Five Starin pleksi.
Samoin renkaanpaikkaussprayn kiinnitys on näppärä, domissa kun ei turhia säilytyslokeroita ole.

-Jukka-
Vastaa Viestiin