Moi,
myin viime vuonna vm-91 dominaattorin vanhalla työkaverille. Talven aikana on näemmä syntynyt monenlaista pientä.
-Jukka-
Domi
Valvoja: Moderaattorit
Domi
- Liitteet
-
- IMG_0487.JPG
- (1.01 MiB) Tiedosto ladattu 289 kertaa
-
- IMG_0491.JPG
- (769.33 KiB) Tiedosto ladattu 292 kertaa
Tuli hukattua kuvat jo tällä välin. Uusi yritys
- Liitteet
-
- IMG_0487.JPG
- (1.01 MiB) Tiedosto ladattu 146 kertaa
-
- IMG_0491.JPG
- (769.33 KiB) Tiedosto ladattu 194 kertaa
ilmeisesti on ollut vähän alumiinipeltiä ylimääräisenä ja liikaa aikaa....
bensakanisteri telineestä täytyy antaa propsit, muuta lisäykset ei oikein sytytä.
bensakanisteri telineestä täytyy antaa propsit, muuta lisäykset ei oikein sytytä.
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
Tuli sitten laitettua kuvat kahteen kertaan kun en hoksannut, että ne näkyvät vasta kirjautumisen jälkeen...
Juu, tosiaan ulkonäköasioista ei kannattane kiistellä, varsinkin kun huumoria on tässä myös viljelty. Mutta esim. tuo pleksin paikalla oleva alumiinirakennelma toimii tuulenohjaimena paremmin kuin pyörässä ennen ollut Five Starin pleksi.
Samoin renkaanpaikkaussprayn kiinnitys on näppärä, domissa kun ei turhia säilytyslokeroita ole.
-Jukka-
Juu, tosiaan ulkonäköasioista ei kannattane kiistellä, varsinkin kun huumoria on tässä myös viljelty. Mutta esim. tuo pleksin paikalla oleva alumiinirakennelma toimii tuulenohjaimena paremmin kuin pyörässä ennen ollut Five Starin pleksi.
Samoin renkaanpaikkaussprayn kiinnitys on näppärä, domissa kun ei turhia säilytyslokeroita ole.
-Jukka-