Voiko noita Karooita nastoittaa BMW R1100 GS:ssään.
Mulla olisi vähän käytetyt Karoot, ja niihin voisi laittaa nastat talvea varten.
Mitä nastoja niihin voisi laittaa?
Ja kuinka monta? Meneekö yhteen nappulaan useampi nasta?
Ajatus on ajella isompia teitä, eikä mitään jääspooreja, joten mitään rallinastoja ei varmaan tarvita.
Pekkavee kirjoitti:Voiko noita Karooita nastoittaa BMW R1100 GS:ssään.
Mulla olisi vähän käytetyt Karoot, ja niihin voisi laittaa nastat talvea varten.
Mitä nastoja niihin voisi laittaa?
Ja kuinka monta? Meneekö yhteen nappulaan useampi nasta?
Ajatus on ajella isompia teitä, eikä mitään jääspooreja, joten mitään rallinastoja ei varmaan tarvita.
Pekka
Kannattanee soitella rengasliikkeisiin ja kysellä onko nurkkiin jäänyt jämäeriä jotka saa sopuhintaan. Valmistajatkin (Scason, Tikkanasta, Turvanasta) saattavat myydä suoraan, mutta erät voi olla aika isoja (5000 kpl) tms. Best gripeistä oli viime talvena juttua, kokemukset oli ilmeisesti ihan hyviä. Varteenotettava vaihtoehto tee se itse miehelle, tosin ei välttämättä sen halvempi kuin ostorengas.
Tietääkö kukaan Jyväskylän suunnalta VARMAA paikkaa josta saisi irtonastoja SOPUhintaan?
Aikomuksenani olisi nastoittaa talvimopoon pieksut. Renkaat tulevat ihan auratulle ja kunnossa pidetylle alustalle, ei jäisille sivuteille tai urille. Pyöräkään ei edes ole mikään enduro Piikkinen Honda vain.. Eli pärjännen ihan henkilöauton nastoilla?
Kertokaa tietävät vinkkejä nastoista, nastoituksesta ja niiden hankinnasta. Tarkoitus ei ole laittaa omaisuuksia kumin ja tien väliin.
"Miten noin pienestä voi lähteä niin ison ääni..?"