Kisarengas nastarenkaiden kimppatilaus

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Kisarengas nastarenkaiden kimppatilaus

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Lueskelin noita vanhoja juttuja, ja joku ehdotti joskus että kisarenkaalta tilataan ensi syksynä kimpassa nastarenkaat. Nyt alkaa aika olla, joten kiinnostaako tälläinen juttu ketään. Sen verran itse sinne soittelin niin kertoi ensi kuussa tekevänsä renkaita.
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja juhan »

Mukana kuin pukama, dominaattoriin renksut - kiitos.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Ite jo omat renkaani tilasin. Voisin veikata, että hirveitä alennuksia ei noissa ole saatavilla, kun homma on kuitenkin käsityötä. Eri asia on jos pelkkiä renkaita hankkii kuten keväällä tehtiin. Siinä kauppiaalla on varmaa myyntiä kasa, joten voi vähän alennuksia antaakkin. Aina toki kuitenkin kannattaa yrittää.

Noista erikoisemmista renkaista (esim keskelle rallinasta ja reunoille enska) hän haluaa rahat etukäteen.

-petteri
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Joo eipä nyt suuresti näy mielenkiintoakaan olevan. Epäilen melkein että kannattaa kaikkien itse tilata omansa.
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja juhan »

Voishan tähän vaikka kerätä tietoja toteutuneista kaupoista. Mistä, mitkä, kuinka kauan kesti ja hinta.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Tullut uusi liike Jyväskylään, motolandia viherlandia lähelle. Tänään käyn siellä. On kuulemma mantsapuolelle erikoistunut joten nastarenkaita voi hyvinkin olla.
Avatar
Ilmari
Viestit: 1099
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Kokkolassa MP-auto shop teki mulle viime syksynä nastarenkaat. Nastat tuli liimalla kiinni ja hyvin on kestänyt. Tarkkaa hintaa en muista, taisi tulla hieman halvemmaksi kuin kisarenkaalla ois ollut. Tosin kumit ostin kaverilta.
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Viesti Kirjoittaja Å »

Ilmari kirjoitti:Kokkolassa MP-auto shop teki mulle viime syksynä nastarenkaat. Nastat tuli liimalla kiinni ja hyvin on kestänyt. Tarkkaa hintaa en muista, taisi tulla hieman halvemmaksi kuin kisarenkaalla ois ollut. Tosin kumit ostin kaverilta.
Mihin renkaisiin piikit laitatit? Pitäis löytää itselle sopivat kumit, kun nastoitus tuntuis järjestyvän asevelihintaan.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Avatar
Ilmari
Viestit: 1099
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Edessä on karkeakuvioinen bf goodrich kumi ja takana Kings kt 963.
Molemmat halpoja kumeja joissa nastat ja nappulat pysyy kiinni.
Kisarengashan myy siis Kingsejä ilman nastojakin.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Eipäkö kisarenkaan setä nimenomaan toivo että ens syksynä saatas kimppa aikaseksi. Helpottas häntäki ja sais ostaa aihioita kerralla vähän enemmän, eli hintaaki voi saaha pois.

Kerätkää ihmeessä tähän kiinnostuneet!
janne.k
Viestit: 1244
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 3:52 pm
Pyörä: XR400, XRV750
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja janne.k »

Jukka kirjoitti:Eipäkö kisarenkaan setä nimenomaan toivo että ens syksynä saatas kimppa aikaseksi. Helpottas häntäki ja sais ostaa aihioita kerralla vähän enemmän, eli hintaaki voi saaha pois.

Kerätkää ihmeessä tähän kiinnostuneet!
Joo minua ainakin kiinnostaa. Joku ehkä joka on ollut yhteydessä tuonne aikaisemmin voisi ottaa asian hoitaakseen?
Avatar
JussiS
Viestit: 66
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:13 pm
Pyörä: KTM 625 SXC
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JussiS »

Trelleborg setti enduronastoilla kiinnostaisi minua, jos tuon saisi edukkaasti Tampereelle toimitettuna.
mikaj
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:40 pm

Viesti Kirjoittaja mikaj »

Tarkottaako tuo "ens syksy" nyt siis tätä kuluvaa vai vuoden 2008 syksyä? Mua kiinnostaisi enska-dertsiin sopivat jos kohtuurahalla saa.

Mika
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Siis viime vuonna oli puhetta ens syksystä!
Me on ainaki tuonne Tornion suuntaan tilailtu nippukaupalla Kingsin aihioon
tehtyjä talvirenkaita, joissa on keskellä 4mm nastat
ja laidoilla 8mm enduronastat. Ne on sitte hyvät gummit.
Avatar
Raimo
Viestit: 1294
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo »

Mulle yksi etunen justiin tuolla 4/8 nastoituksella Kingssin rungolle.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Vastaa Viestiin