Lueskelin noita vanhoja juttuja, ja joku ehdotti joskus että kisarenkaalta tilataan ensi syksynä kimpassa nastarenkaat. Nyt alkaa aika olla, joten kiinnostaako tälläinen juttu ketään. Sen verran itse sinne soittelin niin kertoi ensi kuussa tekevänsä renkaita.
Ite jo omat renkaani tilasin. Voisin veikata, että hirveitä alennuksia ei noissa ole saatavilla, kun homma on kuitenkin käsityötä. Eri asia on jos pelkkiä renkaita hankkii kuten keväällä tehtiin. Siinä kauppiaalla on varmaa myyntiä kasa, joten voi vähän alennuksia antaakkin. Aina toki kuitenkin kannattaa yrittää.
Noista erikoisemmista renkaista (esim keskelle rallinasta ja reunoille enska) hän haluaa rahat etukäteen.
Tullut uusi liike Jyväskylään, motolandia viherlandia lähelle. Tänään käyn siellä. On kuulemma mantsapuolelle erikoistunut joten nastarenkaita voi hyvinkin olla.
Kokkolassa MP-auto shop teki mulle viime syksynä nastarenkaat. Nastat tuli liimalla kiinni ja hyvin on kestänyt. Tarkkaa hintaa en muista, taisi tulla hieman halvemmaksi kuin kisarenkaalla ois ollut. Tosin kumit ostin kaverilta.
Ilmari kirjoitti:Kokkolassa MP-auto shop teki mulle viime syksynä nastarenkaat. Nastat tuli liimalla kiinni ja hyvin on kestänyt. Tarkkaa hintaa en muista, taisi tulla hieman halvemmaksi kuin kisarenkaalla ois ollut. Tosin kumit ostin kaverilta.
Mihin renkaisiin piikit laitatit? Pitäis löytää itselle sopivat kumit, kun nastoitus tuntuis järjestyvän asevelihintaan.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Edessä on karkeakuvioinen bf goodrich kumi ja takana Kings kt 963.
Molemmat halpoja kumeja joissa nastat ja nappulat pysyy kiinni.
Kisarengashan myy siis Kingsejä ilman nastojakin.
Eipäkö kisarenkaan setä nimenomaan toivo että ens syksynä saatas kimppa aikaseksi. Helpottas häntäki ja sais ostaa aihioita kerralla vähän enemmän, eli hintaaki voi saaha pois.
Jukka kirjoitti:Eipäkö kisarenkaan setä nimenomaan toivo että ens syksynä saatas kimppa aikaseksi. Helpottas häntäki ja sais ostaa aihioita kerralla vähän enemmän, eli hintaaki voi saaha pois.
Kerätkää ihmeessä tähän kiinnostuneet!
Joo minua ainakin kiinnostaa. Joku ehkä joka on ollut yhteydessä tuonne aikaisemmin voisi ottaa asian hoitaakseen?
Siis viime vuonna oli puhetta ens syksystä!
Me on ainaki tuonne Tornion suuntaan tilailtu nippukaupalla Kingsin aihioon
tehtyjä talvirenkaita, joissa on keskellä 4mm nastat
ja laidoilla 8mm enduronastat. Ne on sitte hyvät gummit.