Sivu 1/1

BMW R1100GS ja Michelin Anakee

Lähetetty: Ma Kesä 25, 2007 11:35 pm
Kirjoittaja Finncherokee
Onko kokemuksia miten Misukka toimii soralla, märällä asfaltilla ja kaikkiaan matka-ajossa? Entä kestävyys verrattuna esim Touranceen?

Lähetetty: Ma Kesä 25, 2007 11:59 pm
Kirjoittaja Pekkavee
Katso täältä.
http://lyhytlinkki.net/?zfai6dun

Oli siellä kanssa Anakee arvioissa.

Itsellä kokemuksia vaan Tourancesta. Asfalttiteillä luotettava ja tunnokas, pitää radalla kuin tauti, supermotoradallakin mainio, soralla ihan OK ja kestää matkaa 15.000 km. En vaihda. Moottoritiellä meluton ja luotettava. Jarrutuksissa toimii kanssa.

Pekka
:shock: :shock: :shock: