BMW R1100GS ja Michelin Anakee

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Finncherokee
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
Pyörä: 1100 GS
Paikkakunta: Helsinki

BMW R1100GS ja Michelin Anakee

Viesti Kirjoittaja Finncherokee »

Onko kokemuksia miten Misukka toimii soralla, märällä asfaltilla ja kaikkiaan matka-ajossa? Entä kestävyys verrattuna esim Touranceen?
Finncherokee
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Katso täältä.
http://lyhytlinkki.net/?zfai6dun

Oli siellä kanssa Anakee arvioissa.

Itsellä kokemuksia vaan Tourancesta. Asfalttiteillä luotettava ja tunnokas, pitää radalla kuin tauti, supermotoradallakin mainio, soralla ihan OK ja kestää matkaa 15.000 km. En vaihda. Moottoritiellä meluton ja luotettava. Jarrutuksissa toimii kanssa.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Vastaa Viestiin