ST:n rengaspaineet

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

enskari

ST:n rengaspaineet

Viesti Kirjoittaja enskari »

Tuli tilattua Karoot mahtisonnin alle. Minkälaisilla rengaspaineilla ootte ajellu? Aikaisemmin oli Anakeet jotka kului suomuille ed.2,5 taka 2,8-3,0 paineilla.Johtuuko "suomuille" kuluminen vääristä rengaspaineista vai jostain muusta. Karjulla painoa 120kg. :oops:Vinkit tervalle ja soralle?
kymppivalve
Pyörä: fillari

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

Olen ajanut edessä ja takana 2.0bar painella, Etunen ainoastaan on kulunut poimulle ja sekin kuluu jarrutusten takia.
adventure muka painava?
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

No kovilla paineilla oot kyllä ajellu. Jos mää en kovin paljo väärin muista niin mulla on ollu jotaki hipun yli 2 edessä ja noin 2.5 takana. Ja sillä kattauksella ajettiin kyllä kovalla kuormalla matkailua. Tokikin rengas oli Tourance ja kesti mun käytössä sillon sen n.16tkm.
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Mulla tankissa on ihan tehtaalla laitettu ohje, että edessä 2,25 ja takana kuormasta riippuen 2,25 - 2,5 baaria. Ite oot Touranceilla käyttäny noita paineita (takana 2,5) ja nappularenkailla molemmissä päissä 1,5 baria. Napeilla vois olla vieläkin vähemmän, mutta kun ei oo vannelukkoja niin ei uskalla enempää laskea. Piikkirenkaissa tuo sama 1,5.

-petteri
Vastaa Viestiin