Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
jite
Viestit: 302
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 9:17 pm
Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Paikkakunta: Tallinna

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja jite »

Joo eivät tuo kotiin. Huonointa on se että lähin posti on nykyisin aina joku kioski jossain hevon peessä.
Avatar
JJ
Viestit: 361
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 3:56 pm
Pyörä: BMW R1200 GSA
Paikkakunta: Iitti

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja JJ »

jite kirjoitti:Huonointa on se että lähin posti on nykyisin aina joku kioski jossain hevon peessä.
Vai olisiko se juuri siinä parasta? :wink: Illalla töistä tullessa Siwan ohi ajaessa on helppo poiketa ja poimia tavarat mukaan; sinänsä melkein sama tuleeko kotiin vai postiin. 'Oikea posti' olisi jo varmasti kiinni...

Mutta otsikon aiheeseen: Rengas-online ainakin pelaa Ok ja DPD on soittanut ja jättänyt sovitusti tavarat kotiin, vaikka ketään ei olisi kotonakaan.
"Siistiä ja huoletonta on BMW:llä ajo, ei koskaan mitään likaisia ketjuhommia eikä kustannuksia, sillä kartiopyöräveto on ikuinen" (BMW mainosteksti 1931)
Avatar
SaPeKa
Viestit: 589
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 11:11 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja SaPeKa »

Aika jännä, kun itsellä päinvastaiset kokemukset. About kuukausi sitten tilasin pari kumia ko. paikasta. Kumit tuli vajaassa viikossa. Ongelma meinasi olla se, että kuski halusi toimittaa kumit kotiin, mutta itse harvemmin olen virka-aikaan kotona. Posti olisi minulle paras toimitusvaihtoehto, kun se on tuossa lähellä. Muuta palvelua lähellä ei olekaan. Esim. matkahuoltoon reilu 20 kilsaa. Posti ei tuntunut olevan kuskille vaihtoehto, mutta onneksi sain kuskin jättämään kumit kotiin kun laitoin "valtakirjan" tekstiviestillä.
Sami
Avatar
Totti
Viestit: 1064
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Totti »

Kylänmies kirjoitti:
Totti kirjoitti:Tää juttu alkaa saada koomisia piirteitä. Just äsken tupsahti sähköpostiin 25€ lasku Mynetmotolta. Tänään tulleen oikean renkaan toimituskulut. Uskomatonta.
Mites tän kanssa kävi?
Parin päivän päästä tuli sähköpostiin vastaus:

"Hello,
please ignore it

Thanks"
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
peteace
Viestit: 180
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 1:45 pm
Pyörä: kauramoottori
Paikkakunta: Lohja

Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja peteace »

Tilasin taas kolme rengasta Mynetmotosta, hiukan jo arvelutti näiden kokemusten pohjalta.
- Heidenau K60 90/90-21
- Heidenau K60 Scout 140/80-17
- Metzeler MCE Karoo 150/70-17

Tulivat ihan oikein ja muuten nopsaan, mutta Itella panttasi saapumisilmoitusta. Positiivinen ylläri oli että GLS seurantanumerolla löytyi postin seurannastakin! Kehitys kehittyy näemmä Itellassakin.

Pieni pettymys vaan oli että tuossa 140 leveässäkin K60:ssä oli keskipalat täysin yhtenäiset, kuten ollut jo pidempään 150 leveässä.
Avatar
ÖÖ.
Viestit: 905
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 11:43 pm
Pyörä: 990 Adv, ZX-12R
Paikkakunta: Sauvo

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja ÖÖ. »

Tasan viikossa tuli nyt pari Trail Attackeja. Jos olis seurantakoodia kattellu ni olis saanu jo viime perjantaina. Eli 5 päivää tilauksesta.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
niemikko
Viestit: 193
Liittynyt: La Kesä 17, 2006 12:15 am
Paikkakunta: vilppula

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja niemikko »

pkilpo kirjoitti:Tuolta oon ite tilaillu:
http://www.rengas-online.com/
sekä autoon että pyörään.
Kalliimpi mutta sisältää tai ainakin ennen sisälsi postikulut, eikä itse asiassa oo etes merkittävästi kalliimpi.
nyt tilasin taas parin renkaita superiin kun tuntuu syövän niitä ku kerkiää nyt ajeleenkin.
halvin karoo pari oli tilata rengas-onlinestä

etune oli karoo2 90/90 r21 ja takanen karoo normi 140/80r18 182.80 EUR posteineen
tuntunu moni muu paikka nostaneen hiljattain hintoja
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303

KuvaSUPER ENDUROKuva
Avatar
Garba
Viestit: 72
Liittynyt: To Huhti 06, 2006 12:02 pm
Pyörä: 12gs,650gs,11s,75/5
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Garba »

Tilasin 8.7 myöhäisillalla MynetMotosta renkaan joka tulla tupsahti tänään 12.7 Dpd:n toimesta kotio. :shock: Olen positiivisesti yllättynyt!
Jarmo H
Viestit: 768
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 10:53 am
Pyörä: KTMs
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

Garba kirjoitti:Tilasin 8.7 myöhäisillalla MynetMotosta renkaan joka tulla tupsahti tänään 12.7 Dpd:n toimesta kotio. :shock: Olen positiivisesti yllättynyt!
Tilasin 9 rengasta ja 10 päivän päästä tuli Itellalta ilmoitus postilaatikkoon että renkaat ovat noudettavissa 1-2 päivän jälkeen ilmoituksesta. Ennen kannettiin kotiin, onkohan käytäntö muuttunut? Toimitusosoite on kotiosoite ja siihen ei tähän päivään mennessä ole tullut kuin saapumisilmoitus joka kertoi että renkaat ovat saapumassa 1-2 päivässä.
Mites muilla vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa Itellaa?
Jarmo H
Viestit: 768
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 10:53 am
Pyörä: KTMs
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

Garba kirjoitti:Tilasin 8.7 myöhäisillalla MynetMotosta renkaan joka tulla tupsahti tänään 12.7 Dpd:n toimesta kotio. :shock: Olen positiivisesti yllättynyt!
Tilasin 9 rengasta ja 10 päivän päästä tuli Itellalta ilmoitus postilaatikkoon että renkaat ovat noudettavissa 1-2 päivän jälkeen ilmoituksesta. Ennen kannettiin kotiin, onkohan käytäntö muuttunut? Toimitusosoite on kotiosoite ja siihen ei tähän päivään mennessä ole tullut kuin saapumisilmoitus joka kertoi että renkaat ovat saapumassa 1-2 päivässä.
Mites muilla vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa Itellaa?
Avatar
Granited
Viestit: 1
Liittynyt: Su Syys 23, 2012 9:28 am
Pyörä: KTM 950 SM -07

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Granited »

Tilasin 30.6 pari scorpionia mynetmotosta, eli 14 päivää kulunut eikä ole vielä tullut.
Jarmo H
Viestit: 768
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 10:53 am
Pyörä: KTMs
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

Granited kirjoitti:Tilasin 30.6 pari scorpionia mynetmotosta, eli 14 päivää kulunut eikä ole vielä tullut.
Minun tilaus tehtiin 2.7. ja lähetettiin Suomeen 3.7. Tämä on kaikki mitä lähetystenseuranta kertoo. Perjantaina oli postilaatikossa ilmoitus että jotakin on noudettavissa 1-2 päivän päästä, mutta mitään infoa ei ole GLS:n lähetysten seurannassa. Noutopaikaksi ehdotetaan keskustan kauppakeskus Armadassa sijatsevaa pääpostia, joka on kuuluisa venäläisten jonoista ja pitkistä odotusajoista. Auton paikoitus maksaa enkä ole varma saanko 9 kpl renkaita sopimaan farmari-Volvoon. Toimitusosoite on kuitenkin kotiosoite. Jos yrität selvittää asiaa, niin pääset maksulliseen puhelinpalveluun jossa myös jonotus on maksullinen. Pitää varmaan pyytää toimittajaa vaihtamaan logistiikkapartnerin Suomen toimituksissa. On tainnut Itella automatisoida toimintojaan vähän liikaa. Kyllähän tavaran ja rahan pitää nykymaailmassa liikkua sutjakkaasti.
Jarmo H
Viestit: 768
Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 10:53 am
Pyörä: KTMs
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

Jarmo H kirjoitti:
Granited kirjoitti:Tilasin 30.6 pari scorpionia mynetmotosta, eli 14 päivää kulunut eikä ole vielä tullut.
Minun tilaus tehtiin 2.7. ja lähetettiin Suomeen 3.7. Tämä on kaikki mitä lähetystenseuranta kertoo. Perjantaina oli postilaatikossa ilmoitus että jotakin on noudettavissa 1-2 päivän päästä, mutta mitään infoa ei ole GLS:n lähetysten seurannassa. Noutopaikaksi ehdotetaan keskustan kauppakeskus Armadassa sijatsevaa pääpostia, joka on kuuluisa venäläisten jonoista ja pitkistä odotusajoista. Auton paikoitus maksaa enkä ole varma saanko 9 kpl renkaita sopimaan farmari-Volvoon. Toimitusosoite on kuitenkin kotiosoite. Jos yrität selvittää asiaa, niin pääset maksulliseen puhelinpalveluun jossa myös jonotus on maksullinen. Pitää varmaan pyytää toimittajaa vaihtamaan logistiikkapartnerin Suomen toimituksissa. On tainnut Itella automatisoida toimintojaan vähän liikaa. Kyllähän tavaran ja rahan pitää nykymaailmassa liikkua sutjakkaasti.
... ja tarina jatkuu. Menin heti aamuksi postiin kyselemään tilannetta ja sieltä löytyi paketti jossa oli 4 rengasta. GLS Finland on vaihtanut postitustiedot noudoksi ja lähettänyt Itellalle jaettavaksi. Tämä on tapahtunut 5.7, puolet renkaista sain 15.7. Minulla ei ole mitään dokumenttia siitä mitä toiselle puolelle on tapahtunut. GLS Finland selvittelee missä kadonneet renkaat ovat. Olen lähettänyt "vaatimuksen" MyNetworld Ltd:lle. Katsotaan miten he reagoivat. Olen myös "valistanut" GLS Finladia että heillä ei ole oikeutta yksipuolisesti vaihtaa toimitusosoitetta.
Avatar
Kunkku
Viestit: 1939
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Mikä on kokemustenne mukaan tällä hetkellä nopein renkaiden toimittaja, siis näistä nettikaupoista? Voiko olettaa, että tänään tehty tilaus ehtisi perille tällä viikolla? Gessu kaipailisi sileitä suvikumeja...
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
an13
Viestit: 1087
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Pyörä: 500EXC, 901Norden

Re: Vaihtoehtoja Mynetmotolle ?

Viesti Kirjoittaja an13 »

Valmer.fi saa Mitakset monesti seuraavaksi päiväksi paikalliseen Matkahuoltoon.
Vastaa Viestiin