Mistä Metzeler 6 days halvalla saksasta?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
satusetä
Viestit: 296
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 5:11 pm
Paikkakunta: Espoo

Mistä Metzeler 6 days halvalla saksasta?

Viesti Kirjoittaja satusetä »

Kesäksi kisoihin pitäisi alkaa Metzelerin FIM renkaita katella tässä pikkuhiljaa ja kotimaan hintatasoa kun kattelin niin varmaankin pitää suosia germaanian kauppiaita. Ei mene ymmärrykseen, miten esim. Duelin tukkurihinta on 50% kalliimpi, kun mitä Saksassa myydään rengasta ulos normaalista kaupasta. Misukan krossikumit nyt saa vielä täältä siedettävään hintaan, mutta noiden Metzelerien kohalla näin ei ole edes lähelläkään. Esim. 6 days etunen on saksassa yleisesti 50e luokkaa ja takasetkin 60e luokkaa, mutta mistä putiikeista saa kohtuullisella postikuluilla renkaat kotiovelle asti? Toki jos kotimaastakin jostain saa kohtuuhintaan niin siitä voi vinkata...
Avatar
juvander
Viestit: 1760
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Mistä Metzeler 6 days halvalla saksasta?

Viesti Kirjoittaja juvander »

Tuolta ainakin minä noita olen tilaillut, varmaan kohta pistetään kimppaa taas menemään ja pari lavaa renkaita tilaukseen. Hinnoille nyt ei mitään eroa tuossa tule, mutta kun joku haluaa vain yhden kumin niin säästä sitten postikuluissa.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Avatar
satusetä
Viestit: 296
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 5:11 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mistä Metzeler 6 days halvalla saksasta?

Viesti Kirjoittaja satusetä »

juvander kirjoitti:Tuolta ainakin minä noita olen tilaillut, varmaan kohta pistetään kimppaa taas menemään ja pari lavaa renkaita tilaukseen. Hinnoille nyt ei mitään eroa tuossa tule, mutta kun joku haluaa vain yhden kumin niin säästä sitten postikuluissa.
Toi mesta onkin se mitä hain ja mistä aikanaan on tullut tilattuakin... Ei vaan oikeen muisti pelaa enään :D
Avatar
Sauli
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 9:59 am
Pyörä: 890 Adv R
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mistä Metzeler 6 days halvalla saksasta?

Viesti Kirjoittaja Sauli »

Miä oon tilannu tuolta: http://www.motocross-shop.de/motocross- ... anguage=en

Viimeksi 5 crossirengasta tuli 12 euron postikuluilla kotiovelle. Mynetmotoa kuormittaa kalliit toimarit.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23>
Avatar
hannuk
Viestit: 1158
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 9:00 am
Pyörä: 570 FE, 250 EXC-F
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Mistä Metzeler 6 days halvalla saksasta?

Viesti Kirjoittaja hannuk »

Mynetmotosta tuli tilattua kaksi takasta ja yksi etunen. En kohtuu hakemisella muualta löytänyt edullisemmallakaan. Se on kyllä totta että noilla ei postit ole halvimmat mutta ei tuo 25e/3 rengasta paha ole.
Oma vastuu! Artisti maksaa...
Vastaa Viestiin