Pojan pyörässä on myös katunappulana TW301/302 ja kovasti on saanut pojalta kehuja. 125/11kw kevarin alla pitoa on hiekalla riittävästi ja kohtalaisen hyvin voi kiertää mettäpolkuja, ainakin kuivalla kelillä. Pikitiellä renkaat toimii kuten kuuluu ja on hyvät ajaa sekä pitoa riittää.
Mulla on takarenkaan kanssa noin 1700km takana ja se on parhaat päivänsä nähnyt, pintaa noin/vajaa puolet jäljellä. Kyllä sillä vielä rauhallista surauttelua ajaa piki/hiekkateillä mutta ei ne ominaisuudet parane renkaan kuluessa. Sinänsä ihmettelen nopeaa kulumista, suurin osa, joku 1300km on ajettu rauhallista opetusajoa missä ei juuri ole edes kiihdytelty tai jarruteltu, vauhdit rajoitusten mukaan. Olin kuvitelmassa että sellaisessa ajossa rengas kestää hyvin mutta väärässä olin.
Onko rengasvalmistajilla joku yhteinen sopimus että renkaista tehdään kulutustavaraa, vaikka niiden pitäisi kestää kulutustä? Nyt on kokeiltu TW, TKC, Mitas 09, T63 ja K60, kaikki on enemmän tai vähemmän ehtoopuolella 2000km kohdalla. Kyllä mä sen ymmärrän että' rengas kuluu kun sitä kulutetaan piellä tai hiekalla, mutta sitä mä en edelleenkään ymmärrä että kuluminen rauhallisessa ajossa on aika infernaalista. Tai sitten mä en vaan osaa
Poika jo ilmoitti että hän haluaa ensi kesäksi uudet samanlaiset renkaat, mä olen vähän kahden vaiheilla laitanko TW:tä enään alle. Noista yllä mainituista renkaista TW302 on kyllä kaikista mieleisin ominaisuuksiensa takia, kokeillaan vielä Rockrider, jos se ei kestä sen paremmin niin katotaan sitten mitä kulutellaan pyörän alla.