Onneksi tämä Scorpion Rally on ainoa Pirellin rengas, jossa on tällaista epäloogisuutta, että on käytännössä ainakin kaksi erilaista rengasmallia samalla mallinimellä .
Ei olisi iso vaiva laittaa rinnakkain kaikkien kokojen kuva, niin olisi yksikäsitteinen.
Pirelli Scorpion Rally
Valvoja: Moderaattorit
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pirelli Scorpion Rally
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
-
- Viestit: 2102
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pirelli Scorpion Rally
Jatkan vielä spekuloimista Rallyn eri kuvioista. Nykyään Pirellin sivuilla molemmat saatavilla olevat 21-tuumaiset ovat näemmä saaneet MST merkinnän, eli ne ovat 90/90 - 21 M/C 54R MST (ilmeisesti TT) ja 90/90 - 21 M/C 54R MST TL. Noissa ei ole merkinässä mitään muuta eroa kuin TL jälkimmäisessä, ja en oikein usko, että olisi kahta täysin identtistä aavikkokisoihin tarkoitettua eturengasta, mutta toinen TT ja toinen TL, joten tässä on voinut käydä niin, että aikaisempi miedommalla kuviolla oleva 90/90-21 M/C M+S TL on nimetty vain uudelleen MST TL:ksi. Jos näin on, niin sitten olisi myös loogista, että 150/70 R 18 M/C 70R MST TL olisikin vastaavalla miedolla kuviolla kuin 19/17-renkaat ja tubeless 21, ja 140/80-18 M/C 70R MST on ainoa aavikkokisarengas taakse.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pirelli Scorpion Rally
Vastaavaan tulokseen tulin keväällä kun etsin nettikaupoista Rally eturengasta, että TT on karkea kisarengas ja TL adventureen sopivampi eli Rally vesio. Tilauksen tein TL versiosta ja sieltä tuli mitä pitikin, vaikka oli eri kuviolla mitä kuvissa, kun niitäkin on hämäävästi ainakin kahta ellei jopa kolmea kuviota Rally (TL) eturenkaassa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Pirelli Scorpion Rally
TT on kyllä karkea nappulatengas, mutta erittäin sopiva adventureen. Kaks kesää oli tuo edessä. Vielä on nappulaa, mutta en laita enää alle. Tällä hetkellä tuo on todennäköisin seuraavaksiki renkaaksi. Toki joku halvempi vois kiinnostaa.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Re: Pirelli Scorpion Rally
Rengasnipun mukana tuli myös Scorpion Rally etusena. Asiallisen oloinen kuvio ja odottelen että pääsee testailemaan komboa STR takana.
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pirelli Scorpion Rally
Asfaltilla ei huomaa juurikaan eroa onko edessä STR vai Rally, soralla ja metsäteillä Rally vie selkeän voiton. Rally edessä ja STR takana on aika hyvä yhdistelmä.
Kylätason kurapyöräilijä.