Piikki renkaat enduroon...

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Enskapena
Viestit: 68
Liittynyt: Ma Loka 26, 2009 9:26 am
Pyörä: Trial

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja Enskapena »

[/quote]Kisarengas taitaa olla kuuluisa asiakaspalvelusta. En muista missä olisi ollut asiakkan vika, kun yrittäjä oli laittanu lehteen itselleen liian halvan tarjouksen (vai oliko offroadpro:n lukijatarjous). Oli kyllä ensimmäinen ja varmaankin viimenen kerta kun kuulee myyjältä vittuilua siitä että haluaa ostaa tältä tavaraa. Tämän takia tilasin renkaani Satapiikistä siellä oli palvelu hyvää ja sai sellaset renkaat nopeesti mitä tarvikin. Kingssit ovat kestäneet pari talvea hyvin ja etenkin takanen on tosi hyvässä kunnossa. http://www.satapiikki.fi[/quote]

+1, mulla käynyt tasan samalla tavalla Kisarenkaan kanssa, satapiikissä homma sitten taas toimi! Duellin myymiä Metzelerin piikkirenkaita kannattaa kanssa välttää jos kestävät haluaa, mulla lähti 10h ajolla edestä ja takaa puolet napeista :evil:
Avatar
Lerssi
Viestit: 338
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 10:54 pm
Pyörä: KTM 1290 Adventure
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja Lerssi »

Jätin eilen illalla kisarenkaaseen sähköpostikyselyn enskan nastarenkaista. Tänään Jamppa soitteli ja nakit on kuulemma huomenna matkahuollossa tulossa.

Palvelu oli asiallista ja rivakkaa. Monestihan se huono päivä kuuluu kauas mutta hyvä ei niinkään.

Olen aika sanavalmis, enkä asiakkaana vittuiluita kauan kuuntele. Enkä toista kertaa asioi liikkeessä jossa saa kuunnella myyjien tulkutusta :lol:

PS: Hinnat näyttivät olevan samaa luokkaa myös Satapiikissä. Hyvä että löytyy useampia liikkeitä...
Eihän sitä kukhan jaksa!
MotoMasa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe Touko 20, 2011 9:15 am
Pyörä: 990Adv

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja MotoMasa »

Pistin su ihmettely postia Kisarenkaalle, tänään jamppa soitti ja osas ainakin vakuuttavasti suositella kenties sopivaa nastaa/rengasta käyttööni. Toimitus menee ainakin ens viikolle. Kiirettä kuulemma pukkaa.
Arhippa
Viestit: 173
Liittynyt: To Loka 13, 2011 8:47 pm
Pyörä: KTM Exc 540
Paikkakunta: Nivala

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja Arhippa »

Kisarenkaalta mäkin enskat hommasin, perjantaina tilaus sähköpostilla sisään, maanantaina varmistussoitto Kisarenkaalta ja tänään hain renkulat Matkahuollosta.
Eli ei valittamista täällä suunnalla ainakaan.
Avatar
AnttiL
Viestit: 3017
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Mullekin vielä tänään kaima soitteli sieltä ja koitti palvella vaikka homma oli jo putkessa ja renkaat matkahuollossa (ilmeisesti aikaisemman sähköpostikyselyn perään)...
Eli vaikka aika "juro" ukko se antti siellä niin kyllä jäi hyvä mieli ja positiivinen palvelukokemus eli ainakin tällä kertaa mikäli renkaat mitä odottaa niin ei voi epäsuositella ko firmaa (kisarengasta).

Tekisi mieli vielä välikelin kumesta mutta finanssipolitiikka ei salli juuri nyt sellaisia, onko mitä kokemusta arvon herroilla tai akoilla moisista. :twisted:
antti
Avatar
anykala
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 11:08 pm
Pyörä: BMW S1000 RR 2015
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja anykala »

Saas nähä tuleeko sieltä kisarenkaalta renkaita...? Viime viikon lauantaina pistin tilaukseen. Lupas soittaa alku viikosta ja laittaa laskun sähköpostiin, ja kun lasku on suoritettu niin ottaa renkaat työn alle. Mut ei oo jannusta kuulunu mitään :evil:
MP: Yamaha MT-09 SP 2023
ATV: Segway Snarler AT6 L EPS Full 2023
ENDURO: Eips oo enää :(
Avatar
VAK
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 4:11 pm
Pyörä: pyöräkuume on kova

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja VAK »

Kisarenkaasta saa hyviä renkaita ja omia toivomuksiakin otetaan huomioon. Mutta jos siellä alkaa olemaan liian kiire, ja ihan tavalliset enduronastat kelpaa, niin motokeitaassa oli pitkä rivi AC10 misukoita hyllyssä kilpailukykyiseen hintaan. Tuollaisen ostin ensi talveksikin. Mulla on hyviä kokemuksia tuosta AC10:stä. On kevee(verrattuna vaikka trellikkaan) ja nastat ovat pysyneet ihan hämmästyttävän hyvin. Oon käyttänyt edellisiä kuluneita AC10:jä välikelin renkaina, eikä vieläkään ainootakaan revennyttä nappulaa. Nastoja toki on jo irronnut, kun tunteja on takana paljon.

Tulis ny vaan ne pakkaset ja lumet...

-ville
---x mopolla suohon x---
Avatar
anykala
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 11:08 pm
Pyörä: BMW S1000 RR 2015
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja anykala »

Saas nähärä kuinka käy... laitoin just postia sinnepäin. Lauantaina tosiaa soiteltiin ja lupas heti alku viikosta soittaa ja lähettää laskun postiin mut eipä oo näkyny. Ite en kyllä kauvaa ala oottelemaan kun vaihtuu toimittaja.
MP: Yamaha MT-09 SP 2023
ATV: Segway Snarler AT6 L EPS Full 2023
ENDURO: Eips oo enää :(
Avatar
AnttiL
Viestit: 3017
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Mulla tuli jo, siis kumit eli matkahuollosta viesti että siellä olisivat. Peruskumekset ainakin toimittavat kiireen vilkkaa ja sovitusti.
Eli tiistaina soitin, ja nyt kumit haettavissa.
antti
Avatar
Lerssi
Viestit: 338
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 10:54 pm
Pyörä: KTM 1290 Adventure
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja Lerssi »

anykala kirjoitti:Saas nähärä kuinka käy... laitoin just postia sinnepäin. Lauantaina tosiaa soiteltiin ja lupas heti alku viikosta soittaa ja lähettää laskun postiin mut eipä oo näkyny. Ite en kyllä kauvaa ala oottelemaan kun vaihtuu toimittaja.
Mulla se lasku löytyi roskaposteista :lol:
Eihän sitä kukhan jaksa!
Avatar
anykala
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 11:08 pm
Pyörä: BMW S1000 RR 2015
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja anykala »

Täällä ei oo näkyny niissäkään :lol:
MP: Yamaha MT-09 SP 2023
ATV: Segway Snarler AT6 L EPS Full 2023
ENDURO: Eips oo enää :(
Avatar
anykala
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 11:08 pm
Pyörä: BMW S1000 RR 2015
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja anykala »

Dodii... renkaat tuli eilen kisarenkaalta tänne seinäjoelle :mrgreen: Kingsin renkaat enduro piikeillä ja sivuilla jotkut spesiaali piikit jotka on sijoitettu hieman eri asentoon jotta löytyy pitoa myös jäällä tiukoissa mutkissa 8) Saas nähärä minkalaiset renkaat on kun pääsee testailemaan. Itellä kun ei oo kokemusta piikkirenkaista kaks pyöräsistä ollenkaan, ainoastaan crossi mönkkäri puolelta. Hintaa renkaille tuli 310 euroa rahteineen eli ei mun mielestä paha ollenkaan. Suosittelen Kisarengasta muillekin!!!
MP: Yamaha MT-09 SP 2023
ATV: Segway Snarler AT6 L EPS Full 2023
ENDURO: Eips oo enää :(
Jami
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2011 7:40 pm
Pyörä: Honda, HVA
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja Jami »

Jaahas, pitäisikö minun herätä ja alkaa katsomaan piikkirenkaita. Olisikohan noi enskanastat kuitenkin paremmat kuin rallinastat ajooni? Enköhän etupäässä viihdy pois assulta, metsissä lumisia spooreja pörrään. Jos nyt lunta ja uusi mopo tulee :?:
Avatar
Gessuli
Viestit: 1346
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

Jami kirjoitti:Jaahas, pitäisikö minun herätä ja alkaa katsomaan piikkirenkaita. Olisikohan noi enskanastat kuitenkin paremmat kuin rallinastat ajooni? Enköhän etupäässä viihdy pois assulta, metsissä lumisia spooreja pörrään. Jos nyt lunta ja uusi mopo tulee :?:
Täh täh.. mikä mikä?? onko jo tilattu vai?? mikä mikä??
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Jami
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Helmi 18, 2011 7:40 pm
Pyörä: Honda, HVA
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Piikki renkaat enduroon...

Viesti Kirjoittaja Jami »

Gessuli kirjoitti:Täh täh.. mikä mikä?? onko jo tilattu vai?? mikä mikä??
Äläs nyt Teemu hosu :mrgreen: Huomenna selvittelen asiaa. Tarjouksia on tänään tippunut sähköiseen postilaatikkoon ja jossain "keitaassa" jopa olen käynnyt. Muutama myyjä on joihin otan yhtettä. Uskoisin, että väri tulee olemaan sama kuin sinun uudemman hankinnan mopossa. Paljon pienempi moottori kuitenkin ja ns. vajaatahtinen.
Vastaa Viestiin