No eikös tuo ole aivan selvä että liian kovat paineet olleet kun keskeltä tunkee läpi. Ite koettaisin laittaa vaikka ilmastointiteippiä tuohon kohtaan ja tukevasti sekä sisärenkaaksi sen paksumman "norsunnahan" niin eiköhän sillä kauden loppuun pääse?kodova kirjoitti:Mistähän mahtaa johtua, kun osa eturenkaan keskinastoista painunut läpi sisärenkaaseen asti. Pienet paineet? isot paineet? Liian syvä reikä? Rengas on 2 talvea ajettu välikeli Kings, paistettu -09. Assulla joutuu ajeleen välillä aika paljonkin, mutta ajotyyli on maltillinen. Ja voikohan noita kohtia jotenkin korjata /suojata?
Piikkirenkaan kestävyys?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:30 pm
- Pyörä: R1100GS/XL600V
- Paikkakunta: iTikkakoski
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
- Juhana
- Viestit: 2355
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
no mullon 2,5 bar aina vähintään edessä,eikä vielä oo noin käynyt,kumikin on jo monta vuotta kieppunut alla.tulee ajettua myös lujaa assullakin,eikä vielä yhtään piikkiä poikki.Epäilen,että on piikit laitettu vähän syvälle...
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
Sama kutina itselläkin on, koska palkeenkieli ei ollut kuin millin paksuinen. Pökkäsin pahimmat nastat sisään ja pois; eikä ollut edes tiukassa. Reijän päälle Tiptop-paikka ja Hesus-teippiä koko sisäpinnalle. Toivotaan, että kestää tämän kauden loppuun. Rengasjumppa ei ole niitä himohommia, vaikka sujuukin aika näppärästi . Omasta mielestäni....Juhana kirjoitti:Epäilen,että on piikit laitettu vähän syvälle...
Entiset: Sukuki Gt 125-75,Kawasaki Kx-250 -79,Machless G80-61,
Nykyiset:ikiprojekti Douglass MK5-52, Suzuki Dr650-90, Ktm Lc4-05
Nykyiset:ikiprojekti Douglass MK5-52, Suzuki Dr650-90, Ktm Lc4-05
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
Minulla kingsin kumit kanssa.Etusesta parikymmentä nastaa läpi. Ei kestänyt paikoilla eikä teipeillä joten hain tuollaista roiskeläppäkumia kehän mittaisen pätkän. Oisko neljä senttiä leveä ollut tuo. Sikaflexiä sisäpintaan ja kaistale päälle. Sisäkumi paikoilleen ja paineet perään. Tuli muuten aika hyvä ja ei vuotavaa etusta enää.
Nastat olen liimannut joka vuosi uudelleen kiinni. Oisko kuudes talvi menossa:-)nyt viimestä talvea.
TJarski
Nastat olen liimannut joka vuosi uudelleen kiinni. Oisko kuudes talvi menossa:-)nyt viimestä talvea.
TJarski
- HessuL
- Viestit: 286
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:11 pm
- Pyörä: R1200GS Rallye, R80GS
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
Neljän kauden aikana Satapiikin tekemällä välikelin Pirelli-takasella ajettu 8800 km; kaikki rallinastat vielä mukana vaikkakin kuluneina; ei huono! Pyöränä BMW R 80 GS, paineina 1,5 bar ja ajo pääosin polanteista tietä etsien, ihan koko matkaa esim. ABBM 2013:een ei tosin lumella pystynyt ajamaan. Eli sopivan pienitehoisella pelillä ja säästeliäällä ajotavalla ainakin meikeläisen ajossa pääsee piikeilläkin pitkälle
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
Tänään antoi mun Pirelli periksi. Puolet keskikohdan nappuloista halki tai kokonaan poikki. Ei kestänyt kevätjäätyneitä hiekkateitä. Ei vakuuttanut kestävyydellään.
HessuL kirjoitti:Neljän kauden aikana Satapiikin tekemällä välikelin Pirelli-takasella ajettu 8800 km; kaikki rallinastat vielä mukana vaikkakin kuluneina; ei huono! Pyöränä BMW R 80 GS, paineina 1,5 bar ja ajo pääosin polanteista tietä etsien, ihan koko matkaa esim. ABBM 2013:een ei tosin lumella pystynyt ajamaan. Eli sopivan pienitehoisella pelillä ja säästeliäällä ajotavalla ainakin meikeläisen ajossa pääsee piikeilläkin pitkälle
- HessuL
- Viestit: 286
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:11 pm
- Pyörä: R1200GS Rallye, R80GS
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
Niin no; R 80 GS vs. SXC... Onhan noissa pyörissäkin hieman eroa
Kaasukäden asennosta vaikea mennä sanomaan kuskia tuntematta mutta oma ajotapani on -kuten sanottua-enempi säästeliäs.
Kaasukäden asennosta vaikea mennä sanomaan kuskia tuntematta mutta oma ajotapani on -kuten sanottua-enempi säästeliäs.
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
Re: Piikkirenkaan kestävyys?
Niin... ei kyllä säästelty lumella. Asfaltilla ajoin todella varovasti. Kyllä se rengas siellä hiekkateillä antautui.
Kaveri, joka ajoi takana, ihmetteli jossain kiihdytyksessä että lentääpäs isoja kiviä. Tarkastuksessa ilmeni että olivat keskinappuloita.
Kaveri, joka ajoi takana, ihmetteli jossain kiihdytyksessä että lentääpäs isoja kiviä. Tarkastuksessa ilmeni että olivat keskinappuloita.