Mistä rengastalkkia ?

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
jmka
Viestit: 667
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 2:53 pm
Pyörä: EXC-F 450
Paikkakunta: Nokia

Mistä rengastalkkia ?

Viesti Kirjoittaja jmka »

Eli missä tuota herkkua olisi sopivan kokoisina erinä (500g - 1kg) myynnissä (Treen alueella) :?:
Tavara ei paljon maksa, joten vasiten en viitsisi tilata mistään ja maksaa postikuluja.
Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2640
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Sama kysymys myös Oulun alueelle
Avatar
timo
Viestit: 3012
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 9:23 am
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN
Paikkakunta: Sarkola

Viesti Kirjoittaja timo »

Eipä tuota taida helpolla löytää kaupoista, mutta esim. Teknikum Oy Vammalassa käyttää sitä tuotannossaan. Myös TKA:lta voi kysyä.

Olisitteko ystavällisiä ja kertoisitte minullekin mihin sitä tarvitaan, etenkin jos se liittyy moottoripyöräilyyn.
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Ei ole tietoa, mutta arvaan että sillä hierottaisiin sisuskumia siinä tarkoituksessa että se kestäisi kauemmin. Eikö vauvanpyllytalkki ajaisi samaa asiaa?
Avatar
Raimo
Viestit: 1274
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Re: Mistä rengastalkkia ?

Viesti Kirjoittaja Raimo »

Itse ostin Kesto-Renkaasta Oulusta rengastalkkipurkin, samalla ostin pahvipurkkiin sitä rengasrasvaa, jota on mukavampi penslata renkaan kylkeen, kuin värkätä mäntysuopan kanssa.

Jaa, tuon talkin tarpeesta rengashommissa...Enpäs tiedä, mutta olen sitä sisukumin ja päälykumin väliin laittanut. Itse olen antanut itseni ymmärtää, että sisukumi asettuu paremmin talkin kera.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Avatar
Veijo
Viestit: 1233
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Tilasin Sommerilta muiden rojujen mukana. Muistaakseni purkki maksoi 5 euroa (http://www.ktm-sommer.de).
Avatar
jmka
Viestit: 667
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 2:53 pm
Pyörä: EXC-F 450
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja jmka »

TKA:lla tarjosivat ei oota. Pitänee tilata jostain mopofirmasta samalla kun on muutakin tavaraa hankinnan alla, esim. louisilta 500ml talkumi 4,95. Ja kait se vauvapyllytalkkikin käy, ei ainakaan pitäisi olla huonompaa kun rengastalkki. Rengastalkin käyttö vauvatalkkina on sitten taas kyseenalaisempi juttu. :)
Avatar
timo
Viestit: 3012
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 9:23 am
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN
Paikkakunta: Sarkola

Re: Mistä rengastalkkia ?

Viesti Kirjoittaja timo »

Raimo kirjoitti:Jaa, tuon talkin tarpeesta rengashommissa...Enpäs tiedä, mutta olen sitä sisukumin ja päälykumin väliin laittanut. Itse olen antanut itseni ymmärtää, että sisukumi asettuu paremmin talkin kera.
Ai?!
No pitänee joskus kokeilla.

nimim: "jokunen" renkaanvaihto takana ; )
Vastaa Viestiin