Viuh kirjoitti:Innovan laitoin eteen puoleen väliin ajetun TKC:n tilalle.
Hetken arvoin Heidenaun crossin ja tuon välillä, laitoin nyt kuitenkin Innovan kokeiluun.
Pirun jäykän oloiset nappulat, mitenköhän märkä asvaltti tolla sujuu.
Ei suju, tai sujuu mut pirun liukkaat on. Nimimerkki juuri lipat heittänyt!
No joo omaakin tyhmyyttä oli, enpä aatellut taas kun tuon vaihdoin et nuo uudet tuppaa oleen liukkaita aina! Onneks ei pahasti käynyt mopo kulkee viä ja hiukka kylmää ku pitelee polvessa niin luulenpa et taas mennään.
Sisäänajon jälkeen Biltsun etunen (enduro) tosi kiva rengas soralla ja asvaltillakin voi ajella melko huoletta. Ei tunnu lyyhistyvän ainakaan AT:n alla. Viikonlopun melskeissä tuli ajettua renkaalla vähän reilu tonni ja nyt se on kyllä jo elämänsä puolivälissä.
Viuh kirjoitti:Sisäänajon jälkeen Biltsun etunen (enduro) tosi kiva rengas soralla ja asvaltillakin voi ajella melko huoletta. Ei tunnu lyyhistyvän ainakaan AT:n alla. Viikonlopun melskeissä tuli ajettua renkaalla vähän reilu tonni ja nyt se on kyllä jo elämänsä puolivälissä.
Omat kokemukset etusesta AT:n alla myös positiivisia. Renkaan ominaisuudet paranevat parin sadan kilometrin sisäänajolla. Pari sataa lisää ja kulumisen huomaa pinnasta jo selvästi. Viihdyttävä yhdistelmä Mitas 09:n kanssa. Satasella hupia koko rahalla!
MOOTTORIPYÖRÄ tarjoaa sinulle mahdollisuuden suureen seikkailuun; se tarjoaa haasteen "käskeä" konetta... (Honda user manual)
Jep, nyt keväällä nostivat hintaa. Stormilta Rinaldeja hakemaan?
Tämmösen kuskin ei tarvii kattoa muutaku että hinta on kohillaan ja pinnassa nappuloita.
Mitroc M724 120/100-18 PP-bikesta Tampereelta 40,-. Tarttee nyt kattooo mimmonen se on.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
mottonen kirjoitti:Tuppaa Mitrocista runko halkeemaan aika nopsaan. Toissa kesänä usea sellanen kokemus.
Juu ne kesti ennen paremmin. En tajunnu teidän väitteitä silloin taannoin ollenkaan, viime keväänä se tais olla kun itse laitoin alle eka reissulla kylki halki.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Tuli 690 Enduroon laitetettua Bilteman Innova enskarenkaat eteen ja taakse. Hyvin tuntuu toimivan ekan sadan kilsan jälkeen. Pitoa löytyy loistavasti eri alustoilla, vaikka 1,5bar paineilla oon päästelly. Toivottavasti noilla nyt edes sen 500km pääsis, mutta positiivinen yllätys nämä ovat.
80/100-21 Innovan etunen kestää jopa assulla säännöllisesti r*ttuna tasan tarkkaan 3000km AT:n alla. Siiinä vaiheessa joka toinen nappularivi on siis kulunut jotakuinkin rungon tasalle. Paineet yleensä noin 2bar. Vauhti ja osaaminen on minulla vähäistä, joten vaatimustasokaan ei kovin korkea.
Tjaa. Keväällä laitoin muistaakseni uuden innovan alle ja ehkä pari kertaa tankannutkin, eli oisko ~600km alla. Ajoin AT ralliin, menomatka ~1300km ja joka toinen nappularivi oli jo pinnan tasalla. En tiedä sitten johtuiko kovemmasta kuormasta (ehkä max. +40kg tavaraa) tai jostain muusta (tässä oli mun mielestä poikkeavat värikoodaukset aikaisempiin verrattuna, keltaista, punaista ja vihreetä, aikaisemmin ei ollut lainkaan).
Vedin sitä sitten puukolla päälliseen kun kiinnosti nähdä olisiko sillä ehkä kotiin päässyt. Olisi, mutta rallireittiä ei todnäk olisi, oli teräviä kiviä sen verta että E09:n nappuloista on paloja leikkautunut irti.
psi kirjoitti:80/100-21 Innovan etunen kestää jopa assulla säännöllisesti r*ttuna tasan tarkkaan 3000km AT:n alla. Siiinä vaiheessa joka toinen nappularivi on siis kulunut jotakuinkin rungon tasalle. Paineet yleensä noin 2bar. Vauhti ja osaaminen on minulla vähäistä, joten vaatimustasokaan ei kovin korkea.
Sama homma. Tosin yhden etusen vasta loppuun ajanut KLE:n alla. Kuluneenakin mukava, ei jollota, ei seilaa. Uskaltaa asfaltillakin kanttailla reilusti, sain jopa alkukäyrän asfalttiin kun oli reilu heitto rampilla. TKC jollotti kuluneena ja seilasi etenkin pitkittäisurissa, 966 kingssi ei jollottanut, mutta seilasi sitäkin enempi. Voisi verrokiksi seuraavana e09 mitaksen kääntää eteen, seuraava innovakin on jo kyllä hyllyssä.