Kings kokemuksia? Edit: Kimppatilaus PÄÄTTYNYT!!!!
Valvoja: Moderaattorit
-
VPH
- Pyörä: Suzuki DR800.Specialized
Aapo
Pahoittelen hidasta vastausta. Renkailla on ajettu vasta 1750km. Takakumilla pääsee varmaankin noin 2000km kaikkiaan, et se on nyt jo aika kulunut. Eturenkaalla ajelee vielä hyvin, mutta on sekin kulunut jo.
Jos asfalttiteillä ajelee enemmän päästäkseen hiekkateille, niillä pärjää hienosti. Että ehkä siellä ajaminen ei ole sillä tavalla leppoisaa kuten esimerkiksi Continental TKC:t. Oman pyörän tehoilla se ei sudi asfaltilla, eikä eturenkku ole mennyt lukkoon jarrutuksessa. Eikä ole tehnyt mieli kanttailla rajummin.
Noilla pääsee varmaankiin puoleen ajomäärään siitä mitä ajaisi Conteilla, kuten oli hintakin.
Renkaiden vaihtaminen on työläämpi. Kannattaa käyttää oikeita rengasavaimia, rasvaa ja esimerkiksi puukiilaa ihan lopussa.
Pahoittelen hidasta vastausta. Renkailla on ajettu vasta 1750km. Takakumilla pääsee varmaankin noin 2000km kaikkiaan, et se on nyt jo aika kulunut. Eturenkaalla ajelee vielä hyvin, mutta on sekin kulunut jo.
Jos asfalttiteillä ajelee enemmän päästäkseen hiekkateille, niillä pärjää hienosti. Että ehkä siellä ajaminen ei ole sillä tavalla leppoisaa kuten esimerkiksi Continental TKC:t. Oman pyörän tehoilla se ei sudi asfaltilla, eikä eturenkku ole mennyt lukkoon jarrutuksessa. Eikä ole tehnyt mieli kanttailla rajummin.
Noilla pääsee varmaankiin puoleen ajomäärään siitä mitä ajaisi Conteilla, kuten oli hintakin.
Renkaiden vaihtaminen on työläämpi. Kannattaa käyttää oikeita rengasavaimia, rasvaa ja esimerkiksi puukiilaa ihan lopussa.
Joo ei mitiä! Hankin kanssa kt-965 kt-963 setin kun ei touta kt-966 enää tälle kesää ollut. Mulla ei ole noin agressiivista nappulaa edessä vielä ollutkaan DR.ssä, joten ihan mielenkiintoista kokeilla. Ajattelin tuonne Uraa!:lle vääntää alle jos vain tuo pyörä rupeaa pelittämään. Tähän mennessä olen ajellut TKC:eilla ja kingsin 966:lla mikä on ainakin mulla toiminut yliesrenkaana hyvin. Niillä ajoin jotain 5000km ja vielä on takanakin jonkun verran nappulaa jäljellä.VPH kirjoitti:Aapo
Kisarenkaalla on tosiaan ehkä (kuten IceFire kirjoitti) tulossa tulevaisuudessa kimppatilaus KT-966 mallia Kurapyörälijöille. Sitä odotellessa.
-aapo
-too Big to fail-
Kingsiä
Onko kokemuksia? KM tuloksia? Miten pitää? Halpa näyttäis olevan..
tere
takana 966 mallinen n. 7 tkm. pintaa 2-3 jäljellä.
siracikkiin verrattuna ei ole kuluessaan niin kulmikas kúrviin ajaessa.
pito puolelta sen verran,että jos kova pohja ja siinä irto mujua niin hiukan levoton..
tuo / siracakki niin ominaisuuksien/hinnan perusteella tuo
paineita ollut 1.9
kannattaa harkita porukka ostoa
terv
ptr
tere
takana 966 mallinen n. 7 tkm. pintaa 2-3 jäljellä.
pito puolelta sen verran,että jos kova pohja ja siinä irto mujua niin hiukan levoton..
tuo / siracakki niin ominaisuuksien/hinnan perusteella tuo
paineita ollut 1.9
kannattaa harkita porukka ostoa
terv
ptr
Itselläni on alla takana KT-9661 ja edessä KT-965. Kilometrejä on n. 5700. Eturengas alkaa olla aika loppu (kulunut kiiloille). Siitä huolimatta se ei ole hiekalla vielä tuntunut pahan liukkaalle, eli ei ole yrittänyt yllättäen karata alta.
Takarenkaalla ajelisi vielä varmaan mukavasti 1000 km, nappulaa on vielä jäljellä. Minun kaasukäteni on kyllä keskimääräistä kevyempi, joku muu olisi varmaan kuluttanut tuon loppuun.
Hiekalla paremmat kuin katunappulat (yllätys yllätys!), mutta märällä asvaltilla etenkin takarengas tuntuu liian liukkaalta. Kuivalla asvaltilla olen kanttaillut suhteellisen vapaasti, eikä ole tuntunut pahalta.
Hyvä yhdistelmä ART:n kaltaiselle reissulle, mutta en suosittelisi jokapäiväiseen ajoon jos työmatka on pääosin asvalttia.
Maksoin tuosta parista 90€ (pääkallopaikalta haettuna ja itse alle VÄÄNTÄEN), joten halvemmat kilmoterit noissa on kuin katunappuloissa Suomen hinnoilla.
Takarenkaalla ajelisi vielä varmaan mukavasti 1000 km, nappulaa on vielä jäljellä. Minun kaasukäteni on kyllä keskimääräistä kevyempi, joku muu olisi varmaan kuluttanut tuon loppuun.
Hiekalla paremmat kuin katunappulat (yllätys yllätys!), mutta märällä asvaltilla etenkin takarengas tuntuu liian liukkaalta. Kuivalla asvaltilla olen kanttaillut suhteellisen vapaasti, eikä ole tuntunut pahalta.
Hyvä yhdistelmä ART:n kaltaiselle reissulle, mutta en suosittelisi jokapäiväiseen ajoon jos työmatka on pääosin asvalttia.
Maksoin tuosta parista 90€ (pääkallopaikalta haettuna ja itse alle VÄÄNTÄEN), joten halvemmat kilmoterit noissa on kuin katunappuloissa Suomen hinnoilla.
Huono tie, parempi mieli.
-
marko.virkajarvi
SE:llä olen päässyt samanlaisella satsilla yli 1500 km mikä on paljonjyrki kirjoitti:Itselläni on alla takana KT-9661 ja edessä KT-965. Kilometrejä on n. 5700. Eturengas alkaa olla aika loppu (kulunut kiiloille). Siitä huolimatta se ei ole hiekalla vielä tuntunut pahan liukkaalle, eli ei ole yrittänyt yllättäen karata alta.
Nyt on rinkulat alla, mutta kun katsoim merkkiä, niin kyljessä luki motorengas! Kuvio on kyllä sama kuin kt-966:ssa, onko minua huijattu vai laittaako motorengas oman merkin kylkeen 
edit. lisäksi huomasin, että rengas on kapeampi (4.60-17, vastaa kait 120mm?) kuin vanha, kuten myös profiilikin on vähän matalampi, taidampa vaatia vähän leveämmän vielä tilalle...
edit. lisäksi huomasin, että rengas on kapeampi (4.60-17, vastaa kait 120mm?) kuin vanha, kuten myös profiilikin on vähän matalampi, taidampa vaatia vähän leveämmän vielä tilalle...