Kisarengas nastarenkaiden kimppatilaus

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja kalle j »

täälläkin ois kiinnostusta ralli/enduronastaiselle takarenkaalle koossa 5,10-17 kingssin runkoon
Avatar
R100RS
Viestit: 15
Liittynyt: Su Elo 12, 2007 2:07 pm
Paikkakunta: Lohtaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja R100RS »

No jos muukkii...

Tohon tohtoriin voisin haluta edukkaasti nastapyörät alle. Koot kait 90/90-21 ja 130/? -18.

Mikähän ois hyvä rengas?

t.AK
Ducati DesertX, Ducati S2R1000, MZ ETZ 250, BMW K100LT, MZ ES250
Vastaa Viestiin