Renkaat pitkään matkaan ahvaltilla etu 21"/18" taka

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

122486
Pyörä: ktm 990 adv ja dominator 650

Re: Renkaat pitkään matkaan ahvaltilla etu 21"/18" taka

Viesti Kirjoittaja 122486 »

Olen 990 Adv tehnyt alppireissun muutaman Norjan ja Baltian reissun tehnyt, matkaajoa noin 5-6 tuhatta 2vk reissu ja aika paljon tullut assuakin reissuilla org Pirellit aika hyvät noihin ajoihin etupää rupee ravistaan kun Pirelli kuluu mutta sillä pärjää aika hyvin märällä hiekallakin ja ajettiin kerran Saksassa kaikki laukut ja tavarat päällä kaverin kanssa Pirellillit mulla alla vähän kilpaa ,naviin jäi tasan 200 nopeudeksi muistiin ja pieni ravistus antoi lisää fiiliksiä. Reissuun vaan ei se rengaista oo kii.
Terv:Joppe
tomimikael
Pyörä: xr600r

Viesti Kirjoittaja tomimikael »

tomimikael kirjoitti:http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 19#p215319

Pirellin mt90 140 levveenä.

Nyt olisi tällänen, muutaman sorareissun alla pyörinyt jouten. On liian leveä tuohon XR:n vanteelle minun makuun.

-edit-
Tämä löysi jo uuden kodin.
Don't stop for nothing, It´s full speed or nothing.
jaa
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata

Viesti Kirjoittaja jaa »

No ny on sitten ajettu noilla TrailAttackeilla pikkasen pälle 5000km. Mitään ei ole säästelty (tuppi nurin niin autobahneilla kuin vuoristoteillä), ainoastaan rengaspaineita on tarkkailtu tuhka tiheään. Eihän noi kulu sitten millään, mutta pitoa löytyy paljon enemmän kuin taitoja. Eli ahvaltille suosittelen. Rata-ajoon, mitä kyseltiin, en tiä. Taito loppuu ennen kuin pito tältä kuskilta.
Vastaa Viestiin