Biltema INNOVA renkaat
Valvoja: Moderaattorit
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Kyllä bilteman rengas ainakin viikonlopun yli kestää.
Eli piikkiö-suonenjoki-piikkiö reissun jälkeen takasessa on vielä pintaa jäljellä.
1272km, 75km/h keskinopeudella.
Eli piikkiö-suonenjoki-piikkiö reissun jälkeen takasessa on vielä pintaa jäljellä.
1272km, 75km/h keskinopeudella.
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
Eipä ne muutkaan sääntögummit tuon paremmin kestä. Oletuksella, että ajotapa kestopäällysteellä oli jotnekin maltillinen...
Olisko pidosta mitään kommenttia, kun kuvien perusteella pääsitte rypemäänkin? Eli mitä ne oikesti on vs. vaikka misukan sääntögummeihin? Itse tyyppailin tänään VeeRubbereita (tuplahinta sarjalle ja silti vaan 55% misukan hinnasta) ja ne piti uutena limasissakin kivissä kohtuullisesti.
Olisko pidosta mitään kommenttia, kun kuvien perusteella pääsitte rypemäänkin? Eli mitä ne oikesti on vs. vaikka misukan sääntögummeihin? Itse tyyppailin tänään VeeRubbereita (tuplahinta sarjalle ja silti vaan 55% misukan hinnasta) ja ne piti uutena limasissakin kivissä kohtuullisesti.
-
Jarno
- Viesti:
Ajotapa päällysteellä ei tainnut oikein suosia noita renkaita.
Rajoitusten mukaan ajeltiin, jarruteltiin ja kaasua käännettiin.
Mopo ja mies yhdistelmällä painoa ajokunnossa ~300kg
Pidosta ei tuolla reissulla jäänyt mieleen mitään erikoista joten liene ihan ok?
Ainakin omaan käyttöön noita tulee varmaankin ostettua lisääkin.
Rajoitusten mukaan ajeltiin, jarruteltiin ja kaasua käännettiin.
Mopo ja mies yhdistelmällä painoa ajokunnossa ~300kg
Pidosta ei tuolla reissulla jäänyt mieleen mitään erikoista joten liene ihan ok?
Ainakin omaan käyttöön noita tulee varmaankin ostettua lisääkin.
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
-
Jarno
- Viesti:
Toisesta threadista lainattua...mopopoitsu kirjoitti:Kuuden päivän kumi![]()
Tarkoittaako se, että kumi kestää (ajaa) tämän ajan? 6:ssa päivässä kerkiää aika kauas.
timo kirjoitti:Yhdessä asiassa tulin huijatuksi. Metzeler veti nenästä. Laitoin viime viikonlopun reissuun takakumin jonka kyljessä luki isolla: SIX DAYS. Ei kestänyt silti kuin yhden ainoan päivän vaikka varovasti ajoin.
Kyllä sen pitäis olla paremminkin kuuden tunnin kumi.mopopoitsu kirjoitti:Kuuden päivän kumi![]()
Tarkoittaako se, että kumi kestää (ajaa) tämän ajan? 6:ssa päivässä kerkiää aika kauas.
Mutta onko joku jo kerenny testaamaan Bilteman enska- tai krossikumia kunnolla maastossa? Kiinnostaisi tietää, kun hinta on ainakin houkutteleva ja tässä nyt syksyn rapakeleillä kaipaisi pikkasen pitoakin...
Innova
Joo, oon kokeillu ihan kunnolla soralla ja patikossa ja pito on hyvä. Tuon hintaiseksi nappiostos mun mielestä.
Hirmu äänekkäät asvaltilla, mutta niinpä kaikki harvapalaiset nappulat on.
Eikä nuo nyt tunnu alta sulavan eikä hirveesti oo edes pyöristyneet vaikka kivikossakin on rytyytetty.
En oo ajanut tosin kuin muuan sata kilometriä.
Aiemmat Kendat katosi alta todella äkkiä, ei kestäneet kuin pari tuhatta.
Että siihen verraten tuntuisivat kestävänkin-ehkä.
Eikä nuo nyt tunnu alta sulavan eikä hirveesti oo edes pyöristyneet vaikka kivikossakin on rytyytetty.
Re: Innova
Oliko kyseessä siis Bilteman enskakumi? Krossikumissa ilmeisesti on pikkasen isompi nappula. Oletko päässyt testaamaan rengasta kalliolla, juurikossa tai muuten liukkailla pinnoilla? Näistä hankalista oloista kiinnostaisi kuulla lisää, koska kulutuskestävyys viittaa taas kovempaan kumiseokseen, joka ei pidä liukkaalla niin hyin.JPS kirjoitti:Joo, oon kokeillu ihan kunnolla soralla ja patikossa ja pito on hyvä. Tuon hintaiseksi nappiostos mun mielestä.
Joka tapauksessa varmaan täytyy käydä Biltemassa hakemassa pari rengasta kokeeksi. Tietääkö joku onko näitä jo saatavilla pk-seudun Biltemoista?
Innova
Just endurokumit (super enduro-r). Takana 120/90-18.
Ne on aika kamalat ajaa asvaltilla kuten jo sanoin.
Mekastaa ja on liukkaat. Keskinappula on korkea ja rengas profiililtaan aika pyöreä.
Meinasin täräyttää kaverin perään, kun se ohitti bussia ja hiljensi sitten äkkiä ja mä tulin tuppi nurin perässä. Olo oli kuin talviliukkailla.
Mutta enpä aikonut asvaltilla paljoa ajaakaan. Soralle ja sepelille pirun hyvät. Kalliopinnalla nyt en paljoa oo ajellut.
Sammalikossa ja savilotakossa oli kyllä pitoa.
Ne on aika kamalat ajaa asvaltilla kuten jo sanoin.
Mekastaa ja on liukkaat. Keskinappula on korkea ja rengas profiililtaan aika pyöreä.
Meinasin täräyttää kaverin perään, kun se ohitti bussia ja hiljensi sitten äkkiä ja mä tulin tuppi nurin perässä. Olo oli kuin talviliukkailla.
Mutta enpä aikonut asvaltilla paljoa ajaakaan. Soralle ja sepelille pirun hyvät. Kalliopinnalla nyt en paljoa oo ajellut.
Sammalikossa ja savilotakossa oli kyllä pitoa.