BMW R1100GS ja Michelin Anakee
Valvoja: Moderaattorit
-
Finncherokee
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
- Pyörä: 1100 GS
- Paikkakunta: Helsinki
BMW R1100GS ja Michelin Anakee
Onko kokemuksia miten Misukka toimii soralla, märällä asfaltilla ja kaikkiaan matka-ajossa? Entä kestävyys verrattuna esim Touranceen?
Finncherokee
Katso täältä.
http://lyhytlinkki.net/?zfai6dun
Oli siellä kanssa Anakee arvioissa.
Itsellä kokemuksia vaan Tourancesta. Asfalttiteillä luotettava ja tunnokas, pitää radalla kuin tauti, supermotoradallakin mainio, soralla ihan OK ja kestää matkaa 15.000 km. En vaihda. Moottoritiellä meluton ja luotettava. Jarrutuksissa toimii kanssa.
Pekka

http://lyhytlinkki.net/?zfai6dun
Oli siellä kanssa Anakee arvioissa.
Itsellä kokemuksia vaan Tourancesta. Asfalttiteillä luotettava ja tunnokas, pitää radalla kuin tauti, supermotoradallakin mainio, soralla ihan OK ja kestää matkaa 15.000 km. En vaihda. Moottoritiellä meluton ja luotettava. Jarrutuksissa toimii kanssa.
Pekka