Mitas E-07 ETU / KTM 990 Adventure
Valvoja: Moderaattorit
-
990kottarainen
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Mitas E-07 ETU / KTM 990 Adventure
Onko kellään KOKEMUKSIA moisesta yhdistelmästä ja NIMENOMAAN tuosta renkaasta ko. pyörässä ETURENKAANA???
Jos on, niin mistä ko. renkaan saa edullisimmin??? Nettikaupat ok, myös paikalliset... (Täällä hoidetaan päällelaitto ja tasapainotus itse)
Jos on, niin mistä ko. renkaan saa edullisimmin??? Nettikaupat ok, myös paikalliset... (Täällä hoidetaan päällelaitto ja tasapainotus itse)
Re: Mitas E-07 ETU / KTM 990 Adventure
Superissa oli yllättävänkin hyvä... yllätyin oikeasti miten hyvälle tuntui assulla ja soralla.
Ens viikonloppuna varmaan pääsee testaan. Allelaittoa oottaa...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
AT:n alla oli ja hyvä yleisrengas joka toimii lähes kaikilla pinnoilla.
Kylätason kurapyöräilijä.
Toimii hienosti adventuren keulalla ainakin oman kokemuksen mukaan. Useita kerkesin ajaa loppuun tai lähelle. Toimii joka paikassa, soralla ja asfaltilla.
Valmer.oy Valkeala, hinta 57€. Näkyy vain olevan 0 varastossa. http://valmer.fi/?page_id=54
Valmer.oy Valkeala, hinta 57€. Näkyy vain olevan 0 varastossa. http://valmer.fi/?page_id=54
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
-
Stefa74
- Pyörä: Ktm 990 adventure
Itsekkin seuraavaa eturengasta jo mietin ja e-07 vahvasti mielessä - semmoinen on jo takana ja tykkään.
..... nostetaan vaan pyörä ylös, katse eteenpäin, kone käyntiin ja eiku vaan lisää paskaa housuun!
Parin sadan kilsan testilenkki ajettu tänään ja varsin positiivinen kuva jäi. Edessä ja takana E-07 paineet n 2bar. Alustana asfaltti, kovapintainen hiekkatie, juuri lanattu ja osin sorastettu pehmeämpi hiekkatie + vielä kivikkoista osin ruohottunutta vanhaa metsäautotietä. Eli oikeastaan kaikkea missä itse tulee ajettua.
Minkäänlaisia yllätyksiä eikä sydämmentykytyksiä rengas ei aiheuttanu. Vaikuttais oikein sopivalta renkaalta ainakin mun käyttöön kun kuitenkin 100% ajeluista tapahtuu tiellä.
Ja on muuten äänettömät näin nappularenkaiden jälkeen...
Minkäänlaisia yllätyksiä eikä sydämmentykytyksiä rengas ei aiheuttanu. Vaikuttais oikein sopivalta renkaalta ainakin mun käyttöön kun kuitenkin 100% ajeluista tapahtuu tiellä.
Ja on muuten äänettömät näin nappularenkaiden jälkeen...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
E07:t ittellä adventturen alla ja ollut alla muissakin pyörissä. Hyvä rengas joka toimii riittävästi näissä isoissa laitteissa. Nappulasta saisi vähän hyötyä tietyillä ajopinnoilla mutta lopun perin aika marginaalisesti. E07 on alkanut tuntumaan enemmän omalta kuin K60 Scout.
E07 kuvio on aika vanha innovaatio, tallissa on tutun näköinen Barum / Mefo. Ostettu 90-luvun alussa Tsekkoslovakiasta.

E07 kuvio on aika vanha innovaatio, tallissa on tutun näköinen Barum / Mefo. Ostettu 90-luvun alussa Tsekkoslovakiasta.

Mitas E-07 renkaasta sen verran että, ainakin euroopan sileillä asfalteilla se on todella liukas sateella. Toimii kyllä paremmin täällä huonojen teitten maassa.