Tourance vai Tourance EXP

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Ari
Pyörä: Helkama

Re: Tourance vai Tourance EXP

Viesti Kirjoittaja Ari »

Vai Kroatiaan ? Mieli tekis lähteä mopolla matkaan, mutta tänä Pääsiäisenä joutunen katkaisemaan monivuotisen perinteen, jättämään bemarin talliin ja lähtemään nelipyöräisellä reissuun.
Trail Attackeista voisin olla kiinnostunut, pitää vaan miettiä, miten saadaan ne kulkemaan Turkuun.

Miksi et muuten itse laita alle, etkö pitänyt niistä ?
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Tarkoitin tietysti Unkaria :oops: Tulivat vannesetin mukana enkä ole niillä itse ajanut metriäkään. Muutama kiinnostunut on jo tämän threadin perusteella ollut, niin että palataan asiaan jos pojat menee puihin.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Marko Hemmilä kirjoitti:Rauhallisessa etenemisessä noilla Touranceilla pärjää soralla ihan ok kunhan muistaa että mistään nappularenkaista ei ole kyse.
Itse käväisin Touranceilla ajamassa viime syksynä http://hemuli.homelinux.net/mpreissuteu ... s/lgks.htm ja läpi pääsin.
Vähän tulee myöhässä, mutta on kiva että joku kirjoittelee noita juttuja "muualta maailmasta" kuin vain pelkästään täältä mämmin ja kesäkeiton luvatusta maasta :lol: Juuri katselin LGKSn videoita taas vesi suunpielistä valuen... Saattaa panttiroikon ex. musta pyörä päästä (lisää) hyvään käyttöön.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Vastaa Viestiin