Suzuki DR 650 RS käynnistäminen
Valvoja: Moderaattorit
Suzuki DR 650 RS käynnistäminen
Kuinka helppo / hankala tuo poljettava Suzuki on saada käyntiin kylmänä tai kuumana?
-
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Re: Helppoa
...ihan vaan käynnistämään moottori napista, ja ilman että siitä tarttee aika ajoin keskustella palstoilla?mikko73h kirjoitti:Helpompaa jos omistaa tukevat jalkineet. Neitinapit on tarkoitettu...
Lisäys:
Löysin muuten verrokiksi pikkutohtorin käynnistysohjeen potku vs. neitinappi:
Starting:
If she does not start good, you should have driven the carb dry (close fuelline, drive until she stops)
cold:
* Choke full pulled
* kick 5 times with full choke (don't use deko)
* progress to highest point without deko, then kick with full power
* if nothing happens after five minutes, push the bike up a hill, run down with active deko in third gear, release deko, if she has enough rpm.
warm:
* do not use the deko at all. just kick fast from the highest point .
stalled or gone out:
* keep the deco pulled
* kick 10 times to get air inside
* continue like warm
Electic-Start:
* hold coffee in left hand and push magic button with your right, until she runs
Että noin =)
- nassesetä
- Viestit: 60
- Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 11:36 am
- Pyörä: Dominator nx 650
- Paikkakunta: kiikka
Kyllä se tosiaan aika kivuttomasti pitäs lähtee käyntiin!
jos kaasarin säädöt on kohdallaan.
ite sain tanistaa niitten kans ja meinas jo epätoivo tulla. Vakio kaasarin/ilmanputsarin irroitus on ärsyttävä homma (pitemmän päälle )
Kylmänä 2-4 lämpösenä 1 potku. aikalailla noin se on menny!
- Ja puollustukseks voin sanoo että akun jännite ei paljon merkkaa! viime talven jälkeen valot hiukan kellersi ja silti ei ongelmia käynnistyksessä! (olin vähän laiska lataileen akkua talven jäljiltä)
-Tolla neitinappi mallin akulla ei kauaa pyöritellä! (huonosti käynnistyvää)
jos kaasarin säädöt on kohdallaan.
ite sain tanistaa niitten kans ja meinas jo epätoivo tulla. Vakio kaasarin/ilmanputsarin irroitus on ärsyttävä homma (pitemmän päälle )
Kylmänä 2-4 lämpösenä 1 potku. aikalailla noin se on menny!
- Ja puollustukseks voin sanoo että akun jännite ei paljon merkkaa! viime talven jälkeen valot hiukan kellersi ja silti ei ongelmia käynnistyksessä! (olin vähän laiska lataileen akkua talven jäljiltä)
-Tolla neitinappi mallin akulla ei kauaa pyöritellä! (huonosti käynnistyvää)
Marssin tahti on neli-tahti
-Timo L.
-Timo L.
- pk62
- Viestit: 140
- Liittynyt: Su Loka 30, 2005 10:54 pm
- Pyörä: TA -87,XR650L -97-97
- Paikkakunta: Pyhäntä
dr.n käynnistys
650 DR potkumallinen ei tarvitse akkua käynnistyäkseen.Siinä on sytytysjännitteelle omat käämit.Ei kyllä starttimallikaan tarvitse potkukäynnistyksellä akkua.
Kun vaan oikein käyttää puolipuristimen,niin kunnossa oleva DR lähtee käyntiin helposti.
Kun vaan oikein käyttää puolipuristimen,niin kunnossa oleva DR lähtee käyntiin helposti.
- anttiv
- Viestit: 25
- Liittynyt: La Touko 05, 2007 10:07 pm
- Pyörä: Gary Fisher Cake 1
- Paikkakunta: Rankkula
- Viesti:
Re: Suzuki DR 650 RS käynnistäminen
Kuten moni on todennut kunnossa oleva mopo lähtee 1 - 5 polkasulla helposti. Ilman puolipuristinta vaati enemmän taitoa.Torsti kirjoitti:Kuinka helppo / hankala tuo poljettava Suzuki on saada käyntiin kylmänä tai kuumana?
Eri juttu sitten kun koittaa 20. stumppauksen jälkeen jossain suossa saada sitä tulille. Loppuu kuskista happi helposti, eikä tuota oikein jaksa poiskaan kantaa....
t AV, 120kg mopo + neitinappi
T: Antti
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla
--
Rankkulan puistoenskaklupi - toistaiseksi mennään kauramoottorilla