Damn right, bro. Jousen katkaiseminen _jäykistää_ jousen, joten luisti liikkuu huonommin. Lisäksi alipaine/CV kaasari harvoin toimii paremmin kun avartaa imupuolta (avartaa suodatinkoteloa, asentaa vaparisuotimet...). Paine-ero kalvon ylä- ja alapuolen välillä liikuttaa luistia.Niamola kirjoitti:... Älkääkä katkoko niitä luistien jousia. Suoravetoja ei saa kalvo kaasareista. Monasti dynojetin sarjoosta tulee käytetyksi ainoastaan neulat.
Huomata kannattaa myöskin suuttimissa että dynojetin suuttimien koko merkintä ei ole sama kuin alkuperäisissä.
ATwinin suutinsarjan asennus
Valvoja: Moderaattorit
-
- Viestit: 158
- Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 11:17 pm
- Pyörä: Yamaha TT600R
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ATwinin suutinsarjan asennus
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä
Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN2000
Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN2000