Sivu 1/1

Saa sen bemunki koneen rikki...

Lähetetty: Ke Syys 19, 2007 12:17 am
Kirjoittaja R100RS
Käyttäjässä vika...
http://jamaanvejot.blogspot.com/2007/09 ... ikaan.html

Kesällähän tuo jo ittensä teilas, mutta nyt alkaa taas oleen aikaa keskittyä projekteihin... Saksasta kenties ois joku päivä tulossa siebenrockin big bore kit, kunhan saavat lähetettyä...
Ois muuten tarjolla jolekki hyväkuntoiset orggis 1000cc syylärit ja männät... Siis jos se satsi saksasta saapuu joskus.. Syyläreissä vielä hoonauksen jäljet. Nuohan on ne pinnoitetut alumiinipytyt..

t. AK