Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Pe Elo 23, 2019 6:02 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 106 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Touko 29, 2019 9:02 pm 

Liittynyt: Su Huhti 07, 2019 7:41 pm
Viestit: 25
Paikkakunta: Hämeenlinna
Pyörä: KTM LC4 640 2006
Lectron kirjoitti:
We usually spec them with a 38HV carb which is going to flow similarly to an FCR 41. If you get the big bore kit installed and you do loads of porting and big cams, you could probably use a bigger carb, but the difference would be trading 1-2 peak HP for 3-4 HP in the low to mid range.

Lectron vastaili, että tuo kaasari on "38 mm High Velocity". Tässä on toi High velocity kaasari selitetty: https://www.lectronfuelsystems.com/standard_vs_hv

Kokoja näyttäis olevan 38-50 mm väliltä, jos tilaa customina.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 106 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com