BMW r1100gs

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

garbonaare
Viestit: 786
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:51 pm
Pyörä: 1100gs
Paikkakunta: Salo

BMW r1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Aiheena ABS yksikön poisto. Olisiko jollain neuvoja sähköjen ohittamiseen absi boksiin menevien osalta?
Avatar
Ilmari
Viestit: 1059
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Re: BMW r1100gs

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Moe.

Just tuosta ei oo kokemusta mutta yhdestä K100 Bemarista oon purkanut ABS:ät. Tämä oli helpo tapaus, koska kaikki komponentit oli kiinni itse pyörässä pistokkeilla, eli johtosarjoja ei tarvinnut sen takia raiskata.

Ja tosiaan tuosta pyörästä purin kaikki osat, eli pumput, sensorit, ABS-ohjainyksikkö, rele ja johdot. Tais olla, että mittaristoon tulevan ABS-jarrujen merkkivalon piuhan kaivelin esille ja tulppasin sen.

-Ile-
garbonaare
Viestit: 786
Liittynyt: La Marras 06, 2010 2:51 pm
Pyörä: 1100gs
Paikkakunta: Salo

Re: BMW r1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Ilmari kirjoitti:Moe.

Just tuosta ei oo kokemusta mutta yhdestä K100 Bemarista oon purkanut ABS:ät. Tämä oli helpo tapaus, koska kaikki komponentit oli kiinni itse pyörässä pistokkeilla, eli johtosarjoja ei tarvinnut sen takia raiskata.

Ja tosiaan tuosta pyörästä purin kaikki osat, eli pumput, sensorit, ABS-ohjainyksikkö, rele ja johdot. Tais olla, että mittaristoon tulevan ABS-jarrujen merkkivalon piuhan kaivelin esille ja tulppasin sen.

-Ile-
Ajattelin että pääsisin hiukan helpommalla, jos ei tarvitsisi purkaa johtosarjoja. 1150:seen sai ostaa valmiin setin, jolla sai homman hoidettua helposti.
Vastaa Viestiin