Bmw f 800 gs termostaatti

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Cmaltese
Viestit: 36
Liittynyt: Su Joulu 31, 2017 8:40 pm
Pyörä: BMW f800gs adv,f800gs,yamaha xt660r

Bmw f 800 gs termostaatti

Viesti Kirjoittaja Cmaltese »

Moro, onko kukaan vaihtanut 8 gessuun termostaattia,? Itse olen tällä hetkellä Unkarissa ja ongelmana koneen ylikuumeneminen, flekti toimii mutta lämmöt vaan nousee ja sitten syttyy yleinen varoitusvalo ja jäähdytysnesteen lämpötilan varoitusnäyttö. Varaosakuvan mukaan siinä on jonkinlainen sokka joka vedetään pois, vaatiiko se jälkeen jotai erikoisen työkaluja että termostaatin saa pois? Make
Avatar
kimbyyri
Viestit: 225
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 5:29 pm
Pyörä: 1200gs lc
Paikkakunta: Los Hollolakses

Re: Bmw f 800 gs termostaatti

Viesti Kirjoittaja kimbyyri »

Cmaltese kirjoitti:Moro, onko kukaan vaihtanut 8 gessuun termostaattia,? Itse olen tällä hetkellä Unkarissa ja ongelmana koneen ylikuumeneminen, flekti toimii mutta lämmöt vaan nousee ja sitten syttyy yleinen varoitusvalo ja jäähdytysnesteen lämpötilan varoitusnäyttö. Varaosakuvan mukaan siinä on jonkinlainen sokka joka vedetään pois, vaatiiko se jälkeen jotai erikoisen työkaluja että termostaatin saa pois? Make
Ei tarvita erikoiskaluja.Kuva
ktv org
Cmaltese
Viestit: 36
Liittynyt: Su Joulu 31, 2017 8:40 pm
Pyörä: BMW f800gs adv,f800gs,yamaha xt660r

Re: Bmw f 800 gs termostaatti

Viesti Kirjoittaja Cmaltese »

Kiitos tiedosta.
kevinkonster
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Touko 20, 2019 10:14 am
Pyörä: F800GS

Re: Bmw f 800 gs termostaatti

Viesti Kirjoittaja kevinkonster »

Jatkan tähän vanhaan ketjuun.

Tilasin juuri termostaatin gessuun 17111464985, koska kone ei meinaa lämmetä normaalilämpöiseksi ja ylävesiletku alkaa lämmetä, vaikka kone on vielä vajaalämpöinen.

Mutta osaluettelossa mainittiin, että myös se termostaatin ympärillä oleva "kehys" pitäisi vaihtaa. Sen numero on 17117692439 ja on tuossa liitteen kuvassa osa 4.

Onko käytännön kokemusta, riittääkö pelkän O-renkaan uusiminen vai pitääkö tuo kehysosa vaihtaa myös?

Edit: jostain syystä on saa minkäänlaista kuvaa liitettyä, mutta tässäpä linkki osakuvaan.
https://partsss.com/it/bmw/ricambi/mode ... 41314.html
Cmaltese
Viestit: 36
Liittynyt: Su Joulu 31, 2017 8:40 pm
Pyörä: BMW f800gs adv,f800gs,yamaha xt660r

Re: Bmw f 800 gs termostaatti

Viesti Kirjoittaja Cmaltese »

Laitoin yv.
Vastaa Viestiin