X-1r

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

diitteri
Viestit: 28
Liittynyt: La Elo 08, 2015 11:02 am

X-1r

Viesti Kirjoittaja diitteri »

Onko kellään kokemuksia tuosta x-1r aineesta? Lupaa vaikka mitä kyllä[SMILING FACE WITH SMILING EYES] lähinnä tuo lämpötilan lasku näin ilmajäähdytteisen omistajana kiinnostaa.
http://www.x1r.fi/tuotteet/46
Hobes
Viestit: 477
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 12:31 pm
Pyörä: T7

Re: X-1r

Viesti Kirjoittaja Hobes »

Todennäköisesti molybdeeni, graffiti, telflon tms. sotku. Noille löytyy n+1 valmistajaa, joilla kaikilla uskomattomattomat tutkimustulokset hyödyistä. Itse tutkimustuloksissa pitää tietysti luottaa myyjän sanaan, koska tutkimuksia ei koskaan ole määritetty niin tarkasti, että voisi itse tarkastaa mitä itseasiassa on tutkittu.

Teoreettinen hyöty eronnee aika tavalla käytännön hyödystä. Jos toimii niinkuin lupaa, niin pahimmillaan edessä on kytkinremontti, jos pyörässä on märkäkytkin. Eli kannattaa ainakin varmistaa litkun soveltuvuus märkäkytkimelle, ennen kuin lähtee tuota koneeseen kaatamaan.
vanhakääpä
Viestit: 496
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:32 pm
Pyörä: suzuki

Re: X-1r

Viesti Kirjoittaja vanhakääpä »

Olen käyttänyt kyseistä ainetta -90 luvun alkupuolelta lähtien.
Märkäkytkin laitteissa on ja ollut myös; ei mitään ongelmia.
Käytän edelleen, niin a..ossa, kuin pyörissä.
diitteri
Viestit: 28
Liittynyt: La Elo 08, 2015 11:02 am

Re: X-1r

Viesti Kirjoittaja diitteri »

vanhakääpä kirjoitti:Olen käyttänyt kyseistä ainetta -90 luvun alkupuolelta lähtien.
Märkäkytkin laitteissa on ja ollut myös; ei mitään ongelmia.
Käytän edelleen, niin a..ossa, kuin pyörissä.
Onko siitä ollut hyötyä? Tosiaan tuo lämpötilan lasku oli hyvä, tuppaa lämpiämään kun mönkii metsässä... Kaikki lämmön lasku olisi hyvästä.
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: X-1r

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

Kaverini käyttänyt kanssa tuota kyseistä ainetta jo 90 luvulta lähtien ...
Konkreettisimmat hyödyt öljyn lämpötilan laskeminen ja hydraulipumpun noin 25% pidempi huoltoväli ! Kyseessä siis moto

send from OnePlus 3T
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Vastaa Viestiin