Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Ma Joulu 09, 2019 6:16 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Nuukailijan ketjurasvari
ViestiLähetetty: To Heinä 18, 2019 11:37 am 

Pyörä: Bemari
Itse hankin omien viritysten jälkeen Tutoron (https://www.tutorochainoiler.com/) ja täytyy sanoa, että sen jälkeen kun virittelin sen eturattaalle, niin tuo on toiminut kuin junan vessa. Paras ominaisuus on, että tuo voitelee ketjua ihan jatkuvasti eikä ajajalle jää juuri muuta muistettavaa kuin tarkistaa säännöllisin väliajoin säiliön kyljestä, että tavaraa edelleen on. Omalla kohdallani tuo oli ehkä paras MP-tarvikehankinta, jonka olen koskaan tehnyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 18, 2019 2:42 pm 

Pyörä: 950 Adve
Hobes kirjoitti:
Itse hankin omien viritysten jälkeen Tutoron (https://www.tutorochainoiler.com/) ja täytyy sanoa, että sen jälkeen kun virittelin sen eturattaalle, niin tuo on toiminut kuin junan vessa. Paras ominaisuus on, että tuo voitelee ketjua ihan jatkuvasti eikä ajajalle jää juuri muuta muistettavaa kuin tarkistaa säännöllisin väliajoin säiliön kyljestä, että tavaraa edelleen on. Omalla kohdallani tuo oli ehkä paras MP-tarvikehankinta, jonka olen koskaan tehnyt.

Tähän on helppo yhtyä. Toimii talvellakin eikä vaadi kuin säiliön täyttöä aika ajoin.

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 18, 2019 2:52 pm 

Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
Hobes kirjoitti:

48 sivun workshop manuaali ketjurasvarille, huh huh.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 19, 2019 11:54 am 

Pyörä: Bemari
Sukke kirjoitti:
48 sivun workshop manuaali ketjurasvarille, huh huh.

Pääsääntöisesti erittäin yksityiskohtaisia kuvia ja rautalankaa, jotta asennuksessa onnistuu tumpelompikin yksilö pyörämallista riippumatta.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com