Perskeles kun vaihdoin oljyt tuohon dakariin about viikko takaperin ja tulin samalla irroittaneeksi taman eturattaan suojan. Havaitsin Eturattaan hampaiden olevan jo aika finaalissa (tai ainakin semifinaalissa). Kumma kun ketjut vaihdettiin BMW huollossa muiden huoltotoiden yhteydessa, mutta eturattaan vaihtotarpeesta ei ilmoiteltu mitaan. Hintaa tyosta taalla BMW:n verstaalla ottavat about 14€/h. KALLISTA
Nyt olen myos vaihtanut rupulikumit alle ja on kayty paristelemassa paikallisilla hiakkateilla ja poluilla. On nuo vakiovalitykset vaan niin sopimattomat tuohon touhuun (16/45). Liian pitkat ovat ehdottomasti.
Ajattelin vaihtaa tuon eturattaan 15 hampaiseksi ja takarattaan 47 hampaiseksi. Takaratasta ei kunnon puolesta viela tarvitsisi vaihtaa, mutta uskoisin valityksien sopivan offroadiin paremmin?
Noilla Karoo kumeilla ei hirveasti yli 100kmh viitsi ajella kun meteli nousee niin kovaksi. Kumma kun en muista TKC80:sissa tuota meteliongelmaa olleen?? Vai peittiko kotarin adventuren rouskutus kaikki muut aanet?
Mita mielta ovat arvon dakarikuljettajat suunnitelmistani tai mietteistani??
Dakarin valityksista
Valvoja: Moderaattorit
- Jani-SRI
- Viestit: 275
- Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 12:08 pm
- Pyörä: 530exc,690RALLY
- Paikkakunta: Chiang Mai, Thailand
Dakarin valityksista
.....Ja kayntiin palmun alta
- Kurahousu
- Viestit: 669
- Liittynyt: To Elo 25, 2005 8:58 am
- Pyörä: BMW G 450X, BMW R1200GS Adv, BMW R1100GS
- Paikkakunta: Pori
Re: Dakarin valityksista
Ne Karoot huutaa selkeästi enemmän kuin TKC:t. Hiljenevät kyllä taas yli 100km/h vauhdissa. 19 ja 18 tuumaset "resonoi" pahiten noin 60 ja 100km/h vauhdissa, en tiedä sitten jos tuo Dakarin 21 tuumanen eturengas aiheuttaa ulinaa jollakin eri nopeuksilla, riippuu siitä millä frekvenssillä ne nappulat osuu asfalttiinJani-SRI kirjoitti: Noilla Karoo kumeilla ei hirveasti yli 100kmh viitsi ajella kun meteli nousee niin kovaksi. Kumma kun en muista TKC80:sissa tuota meteliongelmaa olleen?? Vai peittiko kotarin adventuren rouskutus kaikki muut aanet?