Keulaöljyjen vaihto DR 350 S:ään

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Mika TA-91
Viestit: 1467
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

ryynama2 kirjoitti:- rasvaa renkaassa olevaan nopeusmittarin vaijerin "pyörijään".
Hyvät ohjeet, tuohon viimeiseen kohtaan sellainen kommentti, että pyörijässä kannattaa käyttää ei metalleja sisältäviä liukasteita ("valkoista rasvaa"), jossa ei ole metalleja joukossa, koska normaali rasva syö ajan kanssa tuon mouvisen pyörijän rikki.

Liqui Molyn metallitonta keramiikkapastaa

Tuota pitäisi löytyä autotarvikeliikkeistä, itse ostin muistaakseni Motonetistä. Huom. sitä ei tarvitse litratolkulla, vaan itsellänikin on vain 50 gramman putkilo.

Terveisin
Mika TA-91
Agitheosis
Viestit: 453
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:12 pm
Pyörä: Husqvarna CT6FS
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

Esijännityksensäätönupit tosiaan tuli pois yläpään korkkien mukana. Korkit ei ollu kovinkaan piukas-
sa, kuten eivät putkienkiinnityspultitkaan yhtä lukuunottamatta. Jouset tuli ulos ylhäältä, toisin kuin
epäilin ja minulle (muualla kuin täällä) kerrottiin. Putket on ny ollu toista vuorokautta roikkumassa
tallin katosta ylösalasin. Sisäosien pesu, lelut takasin ja paketti takas kasaan. Osaisko muuten joku
heittää arvion mitä jäykemmät jouset kustantaa (siltä varalta ettei öljyjen vaihdolla olekaan ``niin´´
suurta merkitystä)? Kiitokset tosiaan vielä kaikille neuvoja antaneille, ois ollu muuten iso homma
kaikki tää tieto jostain muualta hankkia. Viva la Internet!!

Kuva
Agitheosis
Viestit: 453
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:12 pm
Pyörä: Husqvarna CT6FS
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

Nyt kun reilut sata kilsaa on takana uusilla ölpeillä niin täytyy sanoa että eron kyllä huomaa. Etupään
jatkuva ja kokoaikainen ``eläminen´´ on poissa, niin ettei sitä enää meinaa muistaa olleenkaan....
Vastaa Viestiin