EXC 125 käymis ongelma

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

herrAA
Viestit: 1
Liittynyt: To Tammi 28, 2016 7:25 am
Pyörä: KTM EXC 125

EXC 125 käymis ongelma

Viesti Kirjoittaja herrAA »

Kysyn viissammilta että mikä kotariin tuli kun lähdin radalle 100metrin päähän, toimi kokomatkan ilman mitään ongelmia, kun olin radalla niin pysähdyin ja sammutin pyörän, kas kummaa ei se enää toimi kunnolla vaan kun on tarpeeksi polkenut niin se voi lähteä käyntiin mutta se käy vain 1-5sekuntia kunnes sammuu ryypyllä tai ilman.
Voiko kaasarin ja ilmanputsarin välinen liitoskumi syy jos sitä ei ole kiristetty?

Uudet bensat vaihdettu, Pääsuutin putsattu, ilmanputsari putsattu ja kokeiltu myös ilman sitä.
Voiko männänrenkaat mennä tuolla matkalla sököksi? Ajoinkin todella hiljaa
nasse501
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2015 10:22 am
Pyörä: Bmw r1200 gs adventure 2009

Re: EXC 125 käymis ongelma

Viesti Kirjoittaja nasse501 »

Vaihda tulppa, luultavasti laulaa sen jälkeen normaalisti.
Vastaa Viestiin