Oliskos kellään tietoa vm. -92 DR:n etuhaarukan öljymääristä ja
viskositeetista. Suositus lienee 15 W mutta minkähän verran
sitä lirutellaan putkiin?
Onkohan moiseen laitteeseen huolto-/korjausmanuaalia
sähköisessä muodossa?
DR 650 etupään öljyt
Valvoja: Moderaattorit
-
- Site Admin
- Viestit: 2640
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
- Raimo
- Viestit: 1276
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Paikkakunta: Oulunsalo
- Viesti:
Onhan noita havaittu...Mullakin on pikku-tohtorin keulassa öhlinssiä. Juuri Portaankorvan Esalla Kellossa on Ö-öljyä, sekä toisinaan olen nähnyt sitä EMC:lläkin, mutta siitä on kyllä aikaa kun olen varaosapuolella käynyt.Onko havaintoja noista Öhlarin haarukkaöljyistä Oulun seudulla ?
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
-
- Site Admin
- Viestit: 2640
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
SpareWheelissä joskus asioidessa tarttui matkaan Shellin tavaraa, tarkemmat speksitkin löytyy firman sivuilta.
http://www.shell.com/static/fi-fi/downloads/51192.pdf
http://www.shell.com/static/fi-fi/downloads/51192.pdf
-
- Viestit: 313
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
- Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
- Paikkakunta: Vasa
Mä on käyttänyt shellin keulaöljy, se on halvin. Tavallinen keula ei vaati korkealaatuinen oljy kun se ei tulee kuuma niin kuin takaiskari tai crossikeula. Ja viskositeetti vaikuttaa, mä on ajanut Hornet tämä kesä ja ensin käytettin 10w öljy ohjekirjan mukaan mutta se oli kamala huonolla tiellä. Sitten laiton crossipyörän öljy (valvoline 5w-20) ja se tuli niin kuin eri pyörä mun mielestä parempi