Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Valvoja: Moderaattorit
-
Pete4WD
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:23 pm
- Pyörä: Aprilia Tuareg 600
- Paikkakunta: Mikkeli
Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Aprilia on taas kasassa, mutta kuumakäynnistys on vielä hieman pitkässä vieterissä ja vaatii täyden kaasun. Mikä mahtaa olla tuon kaasarin "lähtöarvo" ? Nyt on 11/2 kierrosta auki.
Re: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Alkuun semmoinen rakentava palaute, että pyörän mallikin monesti helpottaa ongelman ratkaisua. Joka tapauksessa, jos imuvuotoja ei varmasti ole ja kaasari on kunnossa, hyvä yleisohje on käyttää kone lämpimäksi ja ruuvata tk-seosruuvi siihen kohtaan missä tyhjäkäyntikierrokset ovat korkeimmat. Siitä ehkä varttikierros rikkaan suuntaan. Siis kaksitahtisessa kiinni ja nelarissa auki.
-
Pete4WD
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:23 pm
- Pyörä: Aprilia Tuareg 600
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Joo, jäi mainitsematta, Tuareg 600 on pyörä. Enpä tiedä onko tuon mallista kaasaria juuri muuhun asennettukaan, kuin yksimukiseen nelitahtiin. Ei oo ainakaan aiemmin tuota tyyppiä tullu vastaan.
Kiitokset vaan hyvästä perusohjeesta.
Kiitokset vaan hyvästä perusohjeesta.