Oletteko käyttäneet tuon näköisiä paikkoja ja millaisella menestyksellä? Renkaana minulla on Tourance, jossa kumin paksuus reiän kohdalla on varmaan lähes sentin luokkaa, eli paikalla on kyllä pintaa, mihin tarttua.
Millaisia paikkatarpeita teillä yleensä mukana kulkee ja millaisia ovat niistä saadut kokemukset? Oletteko ajaneet paikatut renkaat loppuun vai vaihtaneet sovinnolla uuteen heti tilaisuuden tullen? Tässä tietysti käyttökin ratkaisee, on vähän eri asia, jos paikkaus pettää moottoritievauhdissa tai hiekkapolulla. Se ainakin on selvää, että jos tuollainen tubelesspaikka irtoaa, rengas on nopeasti tyhjä. Siitä raspilla suurennetusta reiästä kun ilma pakenee suht' joutuisasti.

