Sivu 1/1

350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: Su Huhti 29, 2012 1:01 am
Kirjoittaja Juhana
Tre! tietääkö kukaan,käykö s mallin romut se mallin lohkoihin, ts.onko noissa erona vaan startin rattaat ,lohkot ja magneetto vapaakytkimineen? saattaa tuo neitinappi akaa houkuttamaan,jos tulee korkeapuristeinen paketti raksattua...

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: Ke Touko 02, 2012 9:01 pm
Kirjoittaja Rauta
Milläs pidetään kiinni kytkinkruunusta mutteria kiristäessä
ettei hajoo toista kertaa. Siihen tarkoitetulla avaimella tietysti
mutta kun ei oo sellaista.

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: To Touko 03, 2012 10:57 am
Kirjoittaja skuikka
Vanhoihin kykän välilevyihin kun hitsaa kahvan kiinni, niin ei tule tappioita.

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: To Touko 03, 2012 9:19 pm
Kirjoittaja tami
Tai kapulaa rattaaseen ja vaihe päälle !

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 8:12 am
Kirjoittaja Rauta
Homma hoidettu,kaverilla oli sellainen kalu jolla
pääsi kahdelta puolelta puristamaan.

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 9:29 am
Kirjoittaja Pjotr
En tiedä noista S:n ja SE:n osien yhteensopivuudesta mutta mulla on vastaava paketti.

Wisecon 1mm ylikoon pattipää mäntä. Samalla päivitin uudemman mallin kannen automaattrisella puolipuristimella ja kyllä sen polkee käymään ihan kivuttomasti.

Sähköstarin ja TM36 kaasuttimen mahduttaminen lohkon ja rungon väliin voi olla aika kinkkinen paikka.

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 12:31 pm
Kirjoittaja Juhana
ok,toi tilan tarve voi olla hankala,mutta kun ei ole se malli,niin ei näe,paljonko tilaa olisi.kokeillaan ny eka,jos tolla kiksillä pärjäilis...

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 1:10 pm
Kirjoittaja Pjotr
1996 ja uudempaan SE:hen sopii TM36. Linkki saksalaiselle DR-sivustolle:
http://www.dr350-forum.de/forum/index.p ... ic=699&hl=

Re: 350 Dr kymysyksiä

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 10:50 pm
Kirjoittaja Juhana
eihän tuo näytä tekevän edes tiukkaa :lol: