TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon
Lähetetty: Ti Marras 29, 2011 11:25 pm
Syyshuoltoa tehdessä... Pyörähän on 2-tahtinen TM300 1999
Nykyinen suutin 162, mistähän sais varmistettua alkuperäis kokoiset, pää- ja tyhjäkäyntisuutin?
Paljonko laatikkoon menee öljyä?
Ja nyt kun alettiin kyseleen, niin crossi mallin putkessa kova ääni... Oisko kellään myydä vaimentajaa tai vihjaista minkämoisen tuohon kannattais rakentaa...
Kiitoksia etukäteen josko sais aloittelija apuja.
t. Jussi
Nykyinen suutin 162, mistähän sais varmistettua alkuperäis kokoiset, pää- ja tyhjäkäyntisuutin?
Paljonko laatikkoon menee öljyä?
Ja nyt kun alettiin kyseleen, niin crossi mallin putkessa kova ääni... Oisko kellään myydä vaimentajaa tai vihjaista minkämoisen tuohon kannattais rakentaa...
Kiitoksia etukäteen josko sais aloittelija apuja.
t. Jussi