Sivu 1/1

TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon

Lähetetty: Ti Marras 29, 2011 11:25 pm
Kirjoittaja lofjussi
Syyshuoltoa tehdessä... Pyörähän on 2-tahtinen TM300 1999
Nykyinen suutin 162, mistähän sais varmistettua alkuperäis kokoiset, pää- ja tyhjäkäyntisuutin?
Paljonko laatikkoon menee öljyä?
Ja nyt kun alettiin kyseleen, niin crossi mallin putkessa kova ääni... Oisko kellään myydä vaimentajaa tai vihjaista minkämoisen tuohon kannattais rakentaa...
Kiitoksia etukäteen josko sais aloittelija apuja.
t. Jussi

Re: TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon

Lähetetty: Ti Tammi 03, 2012 2:29 am
Kirjoittaja velmatti
ilmanlämpötila määrää kaksitahtisen suutimen koon säädettävä kelin mukaan.katso onko lohkossa pinnantaso tarkastusroppu ja jos on niin paljon öljyä että siitä rupee valuu ulos ja roppu kiinni.vaihda villat vaimentajaan kokeeksi saataa olla palaneet ja sen takia kova ääni.