TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

lofjussi
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Marras 29, 2011 11:19 pm
Pyörä: TM

TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon

Viesti Kirjoittaja lofjussi »

Syyshuoltoa tehdessä... Pyörähän on 2-tahtinen TM300 1999
Nykyinen suutin 162, mistähän sais varmistettua alkuperäis kokoiset, pää- ja tyhjäkäyntisuutin?
Paljonko laatikkoon menee öljyä?
Ja nyt kun alettiin kyseleen, niin crossi mallin putkessa kova ääni... Oisko kellään myydä vaimentajaa tai vihjaista minkämoisen tuohon kannattais rakentaa...
Kiitoksia etukäteen josko sais aloittelija apuja.
t. Jussi
velmatti
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 14, 2010 11:17 pm
Pyörä: africa twin

Re: TM 300 1999 Pääsuuttimen koko ja öljymäärä laatikkoon

Viesti Kirjoittaja velmatti »

ilmanlämpötila määrää kaksitahtisen suutimen koon säädettävä kelin mukaan.katso onko lohkossa pinnantaso tarkastusroppu ja jos on niin paljon öljyä että siitä rupee valuu ulos ja roppu kiinni.vaihda villat vaimentajaan kokeeksi saataa olla palaneet ja sen takia kova ääni.
Vastaa Viestiin