Kylmällä kelillä aika homma saada käymään. Kyselin asiaa Shorailta ja sanoivat että alle 10 C lämpötiloissa pitäisi tommosella +160 W kuormalla (molemmat valot, kahvanlämppärit) riittää että 2-5 min antaaa olla virrat päällä. Ja sitten hetken tauon jälkeen kokeilee startata. Omien kokeilujen mukaan tuolla ei juuri mitään vaikutusta.Aspe kirjoitti:Nostellaanpa tätäkin välillä ylöspäin.ÖÖ. kirjoitti:http://www.raiddesigns.com/en/ tuolta tilasin mä. Taitaa olla pari eruoa halvempaa jos ostaa shorain eu -sivuilta. Ite akkua en voi kyllä varauksetta suositella.talkku kirjoitti:http://www.ultrabatt.com/accessories/ub3000 mistä ÖÖ osti shorai:n ??? http://www.ktm950.info/how/Farkels/adve ... yborg.html
Pikku pakkaset näyttävät olevan vanhalle akulle mullakin liikaa ja uusi pitäisi saada.
Mitä ongelmia ÖÖ:llä on ollut Shorain kanssa?
Kuinkahan järeän akun LC8 tarvisi, jos päätyy Antigravityyn?
Onko Ultrabattista kenelläkän kokemuksia?
Tekniikka mikä nyt itelle on tullu on semmonen että antaa hetken olla valot/kahvanlämppärit päällä ja sitten rupeaa painelemaan starttinappia. Startin relehän siinä vaan naksuu alkuunsa mutta kyllä se sitten 5 - 15 min jälkeen yleensä jo jaksaa starttia aavistuksen liikauttaa. Sen jälkeen kone lähteekin helposti käymään.
Hyvää tossa on ollu se että seisoi pyörä sitten päivän tai kuukauden niin starttaa ihan yhtä hyvin/huonosti. Normi akulla oli vähän haasteita pitkien seisomisien jälkeen.
Sain Shorailta toisen akun kun asiasta valitin. En ole vielä ehtiny testaamaan. Mulla nyt siis kaksi Shorain akkua, jos joku talviajoa harrastaa samanmoisella pyörällä niin voisin antaa testiin ton vanhan.