Morjens. En löytänyt aikaisempaa ketjua noista ledeistä. Eli noita ledilamppuja saa näköjään joka lajia, H1, 3, 4 ja 7 yms. Onko kukaan testannut vielä?
T.Ile
Led polttimot.
Valvoja: Moderaattorit
Re: Led polttimot.
Ei, mutta kaikissa jotka on tullut vastaan on lukenut että soveltuvat huomiovaloiksi, valoteho ei riitä ajovaloksi. Valoteho max 250lumen joka on kyllä varsin vaatimatonta.
Jos löytyy tehokkaita led valoja ajovaloon niin olen myös kiinnostunut vaikka onkin niin että vaatii tasavirran ja sitäkautta värkkäämistä tuossa minun mopeedissa...
Jos löytyy tehokkaita led valoja ajovaloon niin olen myös kiinnostunut vaikka onkin niin että vaatii tasavirran ja sitäkautta värkkäämistä tuossa minun mopeedissa...
antti
- gambina
- Pyörä: KTM 690 Enduro R 2017
testattu on h4 led polttimo!valoteholtaan täysin surkea,kyllä sillä ehkä huomatuksi tulee mutta ei sillä ajaa näe.
Kaikki on kohdallaan ja kunnossa. Ainoa vika on että mikään ei toimi.
- JUHHisi
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
Mää tein tommosen LED virityksen kun ton hondan sähköt ei tahdo riittää jos on lämpöhanskaa yms..
Eli leikataan H4-polttimon kanta irti. Tilataan kaidomain.com ista tomomnen 3-18Voltin "drop-in" -moduuli. Hinta ~11€ posteineen.
Liitetään nämä edelliset silikoonilla yhteen, ja tuupataan H4-umpioon kiinni.
Valoteho on suurinpiirtein sama kuin CRX -10W Työvalossa joka maksaa 97€.Eli siis tässä:

Liitetään nämä edelliset silikoonilla yhteen, ja tuupataan H4-umpioon kiinni.
Valoteho on suurinpiirtein sama kuin CRX -10W Työvalossa joka maksaa 97€.Eli siis tässä:

Ei ole kokemusta ajovalona, mutta takavalona on paikallaan.
Toivottavasti kestää jatkossakin. <koputtaa puuta>
Toivottavasti kestää jatkossakin. <koputtaa puuta>
Honda CBR 1000F -92
Honda Africa Twin RD07 -94
KTM SXC 625 -04
Historian surinaa:
Helkama Raisu -82
Kawasaki LTD 450 -89
Honda CBR 1000F -92
Honda Africa Twin RD07 -94
KTM SXC 625 -04
- Hsippe
- Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
Jokos JUHHisilla on käyttö / ajokokemuksia tuosta Kaidoimanin drop-in modulista? Eli lähinnä lämpenemisestä, toimivatko sinällään vaan johonkin kiinnitettyinä vai pitäiskö kiinnittää oikein johonkin jäähdytyslevyyn?
Omat kokeilukappaleet tulivat toissapväna ja ensi testien tulossa oli että valoa tulee mutta kyllä kantaosakin lämpenee... Muutaman min päällä olon jälkeen ei kannasta enää viitsinyt pitää kiinni. No täytyy vkoloppuna mittailla kantaosan lämpöjä IR-mittarilla.
Omat kokeilukappaleet tulivat toissapväna ja ensi testien tulossa oli että valoa tulee mutta kyllä kantaosakin lämpenee... Muutaman min päällä olon jälkeen ei kannasta enää viitsinyt pitää kiinni. No täytyy vkoloppuna mittailla kantaosan lämpöjä IR-mittarilla.