Tervens!
Afrikkalaisessa on pidemmän aikaa ollut ongelmaa että käynti vaeltaa. Syy löytyi lopulta, sarvien korotuksen jäljiltä ryypiskelyvaijeri jäi juuri sen verran kireälle että aiheutti epämääräisyyttä käyntiin, lisäksi imupuolella oli pieniä vuotoja.
Nyt resepti on lähes kohdallaan, suuttimet on 130/130, neula dynojetin neuvomassa oletuskohdassa ja avarampi putki sekä ilmansuodatin. Kuitenkin tasakaasulla noin 5000 kierroksen paikkeilla tuntuu pientä heikkoutta ja vapinaa joka ei johtune kuskista.
Kysynkin Teiltä arvon kuranistit, kuuluuko AT RD04 91 ilmanottoboxi reijittää vaiko ei? Löysin tuosta eriäviä näkemyksiä internjetistä. Onko röörit syytä porata ilmanputsarin päälle vai sivulle, kummasta menee vähemmän skeidaa tupaan?
--Mikko
AfricaTwin RD04 kaasuttimen säädöt ja ilmanputsarin modaus
Valvoja: Moderaattorit
Re: AfricaTwin RD04 kaasuttimen säädöt ja ilmanputsarin moda
Mun vanhasa reuhkasa oli tuo Lazerin pönttö ja Konna ja Dynojetin neulat ja ensin 130 suuttimet ja sitten 126. Putsarikotelon päällä oli muistaakseni 4 reilun 20mm reikää. Bensaa meni kovasti koko ajan. Jamppa jolla se pyörä on nyt niin oli laittanu siihen jonku HE loggaavan lambdan ja ajellu sitä ees taas ja päätyny laittaa vakiot suuttimet takasi tuolle kattaukselle. Toimii hienosti ja bensaakaan ei kuulu enää menevän kun vähä reilu viis litraa satkulle. Luulis tuon olevan kulun kunnosa. Eikös se sillon liiku parhaiten kun sopat on kohillaan.
Paskapuhetta, mutta uskon.