mulla oli ketjun alkuaikoina tarkoitus päivittää testiä kunhan on tarpeeksi kilsoja taakse. Silloin ne meni Transalppiin ja samalla takajousi vaihtui Hagonin säädettävään malliin. Ero oli huomattava mutta koska tein samaan aikaan pyöräkaupat ja vaihdoin Hondan kotariin jäi päivitykset kesken.
Suurin muutos oli etujousituksessa palautuminen ja siten tiheiden kuoppien yliajossa keula kesti paremmin ja ohjaus säilyi parempana. Tälläkin päivityksellä on kuitenkin rajansa ja kun vaihdoin pikkuadveen oli ero niin iso että jotenkin petyin vanhaan tekniikkaan päivitettynäkin.
Nyt jälkikäteen ajatellessa muutos oli kuitenkin sen verran positiivinen että jos joku tuollaiset asentaa niin pidän sitä ihan kannattavana päivityksenä. Et huomaa eroa assulla tai perushiekkatiellä mutta kun pinta muuttuu tasaisen epätasaiseksi niin parannus on huomattava. En silti pysty ylistämään mitenkään hillittömästi Ricoreita koska tellarien tekniikka on kehittynyt niin suurilla hyppäyksillä että 640 tai 690 vakioiskarit on valovuosien päässä Ricoreillakin piristetyistä vanhoista putkista.
Koska kuitenkin on paljon kuskeja jotka pitävät vanhoista enskoista ja niiden yksinkertaisuudesta ja huollon helppoudesta niin kyllä Ricorit tarjoaa kelpo päivityksen etuiskareihin.
s
Åbobo kirjoitti:päivähdys,
dr google löysi lähinnä tälläsen vanhan ketjun joten nostellaas sitä.
Mikäs tilanne nykyään on ricor tvast kokemusten suhteen, onkos nää hyväksi havaittu vaiko vaipunut jo historian roskakoriin?
semisti kiinostelis päivitellä omaa wanhaa mopoa, keulan huoltoa lähiaikoina kuitenkin ohjelmassa ja luultavasti uuet jouset.
---
ei ole oikeestaan yhtään negatiivista kommenttia tullut noista eteen, onkos noi oikeesti suht pätevä patentti vanhan hyppykepin virkistelyyn?