Honda NX 650 Dominatorin kaasutinta?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

pecu_83

Honda NX 650 Dominatorin kaasutinta?

Viesti Kirjoittaja pecu_83 »

Mistähän saisi Dominatoriin (-92) vakiokaasuttimen, käytetyn tai uuden, järkihintaan? Onko kenellekään jäänyt hyllyyn tai tietääkö joku mistä löytää? E-Baysta ei löytynyt Euroopasta.
Eero R.
Pyörä: NX650

Re: Honda NX 650 Dominatorin kaasutinta?

Viesti Kirjoittaja Eero R. »

http://supermoto-umbauten.de/229/Vergas ... delle.html
Tuosta löytyy mikuni kohtuuhintaan, pitäisi käydä suoraan mutta ei ole alkuperäinen kuten ilmoituksessa haluttiin.
Minun käsityksen mukaan saattaa tuo orggis keihin olla aika hintava, mikunia kuitenkin porukka käyttänyt ja löytyy foorumilta jopa mittoja mikunin suuttimille millä on domi toiminut/hyväksi havaittu.
perry389
Pyörä: T7

Viesti Kirjoittaja perry389 »

mulla on yks, tosin ollut kiinni -88 mallissa, löytyy myös joitain varaosia kuten kalvo ja joitain suuttimia.
ekes
Pyörä: Desert Express

Viesti Kirjoittaja ekes »

Tuo Mikuni kyllä kiinnostaisi, silloinhan mulle jäisi yksi ylimääräinen Keihin ;)

Kävin tsekkaamassa tuon linkin, mutta enhän minä siitä paljoa älynnyt - on jäänyt germania opettelematta. Näkyi siellä listassa NX650 olevan ja hintaa Mikunilla on 279,- öröä, muuta sitten en älynnytkään.

Pitäiskö se Mikuni mennä ihan heittämällä? Voisko se olla toimiva hörpötin talviajoon?

En ole juurikaan kaasareiden kanssa värkännyt, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita. Orkkis kaasarin olen purkanut ja putsannut, mutta todellinen näppituntuma puuttuu....siis säätämisen ja suutinkokojen suhteen.
Eero R.
Pyörä: NX650

Viesti Kirjoittaja Eero R. »

Mikuni heidän sivustojen mukaan sopisi suoraan ilman mitään suurempia kikkailua ja tilauksen yhteydessä kun heille kertoo mopottimen muut viritykset niin he ottavat ne huomioon eli jonkun verran taitavat suuttimia jne. laittaa kokoonpanoon sopivaksi.
Itsellä ei ole kokemuksia mikuni&domi yhdistelmästä ja tomivuudesta talvella, mutta muissa pyörissä nuo ainakin ovat toimineet talvella joten miksipä ei domissa?
Tuohon germaanien kielimuuriin olen ottanut avuksi firefoxiin llisäkkeenä saatavia kääntäjiä kielestä toiseen ja vot, asia tullut yleensä ymmärretyksi, suosittelen!
perry389
Pyörä: T7

Viesti Kirjoittaja perry389 »

mikuni meni ainakin omaani hyvin helposti paikalleen, alkuperäinen imukurkku aavistuksen liian iso, korjattiin laittamalla vanhasta pakoputkesta ja silikoonista välilaippa. myös ilmanputsarin kumia joutui vähän klemmarilla kirimään. sitten alkoikin se saa..tanan säätörumba,siitä lisää joskus toiste.
Vastaa Viestiin