KTM LC4 öljynkierto
Valvoja: Moderaattorit
KTM LC4 öljynkierto
Askartelin pohjapanssarin ja ajattelin porata sen pienillä ruuveilla runkoon. Eihän se öljy siellä alarungossa kierrä vai kiertääkö
Pyörä on 640 SM -05. Kellä on kaupasta ostettuja panssareita, kiinnostais tietää myös miten ne on kiinnitetty.
-Veturimiehet heiluttaa-
-
lturune
- Viestit: 123
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
- Pyörä: KTM 450 EXC
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: KTM LC4 öljynkierto
Lc4:ssä pohjapanssari on kiinnitetty yleensä alapäästään moottorin ja rungon välisiin holkkeihin. Eli holkkeihin vaan kylkeen kierrereikä ja siitä kiinnitys niin ei tarvii runkoa porailla vaikkei siellä alhaalla öljy kuljekkaan.
Re: KTM LC4 öljynkierto
Jeps, kattelinkin jo niitä holkkeja vaihtoehtona. Pitää huomenna palata tallille.
-Veturimiehet heiluttaa-
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: KTM LC4 öljynkierto
Mulla ne holkit on ainakin yhdeltä sivulta tasaiset ja ulottuvat hieman runkoputkien alapuolelle. Tasaisella osuudella on kaksi M6 kierrereikää molemmissa holkeissa. Näihin ruuvataan panssari kiinni. Kolmas kiinnityspiste on emäputkessa olevan öljynsuodattimen yläpuolella.
Öljyä on vaan emäputkessa. Tulee pumpulta letkulla yläpäähän sisään, menee emäputken sisällä pienessä putkessa alas, nousee isoa putkea takas ylös ja taas toista pientä putkea suodattimelle ja siitä takas koneeseen.
-petteri
Öljyä on vaan emäputkessa. Tulee pumpulta letkulla yläpäähän sisään, menee emäputken sisällä pienessä putkessa alas, nousee isoa putkea takas ylös ja taas toista pientä putkea suodattimelle ja siitä takas koneeseen.
-petteri
- Tonppa
- Viestit: 262
- Liittynyt: Ti Elo 15, 2006 4:56 pm
- Pyörä: SD 990 etsii leikkisää kurakaveria
- Paikkakunta: Tornio
Re: KTM LC4 öljynkierto
Ne kiinnitysholkit tulee panssarin mukana, saa varmaan tilattua erikseenki ja ei varmaan maksa montaa euroa. Vakiona paikallaan on sylinterimäiset pikkuholkit. Panssarinkiinnitysholkit on isommat, lattamaisella sivulla ja 4* M6 kiinnikkeillä.
Kauppa- ja teollisuusministeriö
Re: KTM LC4 öljynkierto
Taidan repiä ne holkit irti ja koneistan tilalle sopivat kiinnikkeet. Virittää vielä kumimattoo väliin niin ei resonoi niin pahasti runkoa vasten.
-Veturimiehet heiluttaa-
