Sivu 1/1

Virranjakoblokki

Lähetetty: To Kesä 05, 2008 11:12 am
Kirjoittaja Pjotr
Dr350 on saamassa uutta johdotusta. Tarkoituksena on tuoda yhdellä isommalla 4-5 mm2 kaapelilla jännite sulakerasialle ja jakaa se niin, että väliin sulakkeet ja jatko rasiasta pienemmillä johtimilla.

Ongelmana on, etten löydä mistään sulakerasiaa missä olisi tulopuolella yksi liitin ja lähtöpuolella useampia.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Miten olette ratkaisseet virran jaon?

Lähetetty: To Kesä 05, 2008 11:53 am
Kirjoittaja Kratti
Adita myy Blue sea systemsin rasioita. Niissä olisi maakiskollisiakin malleja, mutta taitavat olla hiukan isoja mopokäyttöön.

Lähetetty: To Kesä 05, 2008 12:45 pm
Kirjoittaja KKO
Bilteman autohifipuolelta sai ainakin joskus sellaisia virranjakoblokkeja ja sitten lattasulakekiskoa (vai mitä se nyt onkaan nimeltään) jostain autosähkökaupasta...

Näin itse virittelin joskus nelipyöräiseen.

Tosin se bilteman jakoblokin muovi ei ollut kovin vakuuttavan oloista.

Lähetetty: To Kesä 05, 2008 1:07 pm
Kirjoittaja Jarno
Riittävän tukevalla johdolla sulakerasian toisen pään kontaktit yhteen ja näppärä sulakkeellinen jakoblokki on valmis.

Virranjakoblokki

Lähetetty: To Kesä 05, 2008 1:20 pm
Kirjoittaja SS
Oisko tällanen mitään ?

[url]http://www.nippynormans.com/products.asp?dept=262

Lähetetty: To Kesä 05, 2008 3:13 pm
Kirjoittaja Pjotr
Mahtaako tuollainen liitos missä johdon pää kiristetään ruuvin alle olla pitävä mopokäytössä?

Taitaa tuo Jarnon ehdottama ratkaisu olla helpoin.