Kyllä ne sopii, ainakin tuon mukaan.Paulijes kirjoitti: Oletko Pekka varma sopivuudesta?
Suzuki RM80 ilmoitettu tuolla.
Jalkatapit Gessuun
Pekka
Valvoja: Moderaattorit
Kyllä ne sopii, ainakin tuon mukaan.Paulijes kirjoitti: Oletko Pekka varma sopivuudesta?
OKPekkavee kirjoitti:Kyllä ne sopii, ainakin tuon mukaan.Paulijes kirjoitti: Oletko Pekka varma sopivuudesta?
Jalkatapit Gessuun
Pekka
![]()
![]()
Täytyy vaan jostain löytää sopivat jouset niihin.Paulijes kirjoitti: OK
Kiitos vinkistä.
Eivät ole kyllä kalliit.
Noita voi löytyä jostain pultti liikkeistä.Esim. Tullin Pultti Oulussa.Täytyy käydä kyselemässä kun nuo tapit on tulleet.Pekkavee kirjoitti:Täytyy vaan jostain löytää sopivat jouset niihin.Paulijes kirjoitti: OK
Kiitos vinkistä.
Eivät ole kyllä kalliit.
Vanhat jouset eivät mahdu.
Pekka
![]()
![]()
Joo mä selvittelen asiaa oitis, kun olen saanut ne tapit.Paulijes kirjoitti: Noita voi löytyä jostain pultti liikkeistä.Esim. Tullin Pultti Oulussa.Täytyy käydä kyselemässä kun nuo tapit on tulleet.
Ja ihan kuin ne olis jotain sekasotkumetallivalua:)en kyllä noille nousis...Paulijes kirjoitti:Oletko Pekka varma sopivuudesta?Pekkavee kirjoitti:Mä tilasin iipeistä uudet jalkatapit.
Vanhat olivat kuluneet lyhyiksi radalla ja olin niihin hitsauttanut vähän jatkoa.
No nyt pistin tuommoiset tilaukseen
Tapit
Saa nähdä onko niistä mihinkään.
Hinta oli kuitenkin edullinen, jotain 8.- euroa toimituskuluineen/pari
Iipeistä tuli jo vaikka mitä meiliä ja nyt ne ovat matkalla.
Noi sopii suoraan R1100GS ja R1150 pyöriin. Jouset pitää vaan vaihtaa vähän toisenlaisiksi.
Pekka
![]()
![]()
Minusta kyllä näyttää että tuo maalaus ei ole parasta laatua.Muuten asiallisen näköistä työtä.Jarski61 kirjoitti:Ja ihan kuin ne olis jotain sekasotkumetallivalua:)en kyllä noille nousis...Paulijes kirjoitti:Oletko Pekka varma sopivuudesta?Pekkavee kirjoitti:Mä tilasin iipeistä uudet jalkatapit.
Vanhat olivat kuluneet lyhyiksi radalla ja olin niihin hitsauttanut vähän jatkoa.
No nyt pistin tuommoiset tilaukseen
Tapit
Saa nähdä onko niistä mihinkään.
Iipeistä tuli jo vaikka mitä meiliä ja nyt ne ovat matkalla.
Noi sopii suoraan R1100GS ja R1150 pyöriin. Jouset pitää vaan vaihtaa vähän toisenlaisiksi.
Pekka
![]()
![]()
T Jarski
No pientä jännitystä mitä sieltä tulee. Halpaa jännitystä elämäänJarski61 kirjoitti:Ja ihan kuin ne olis jotain sekasotkumetallivalua:)en kyllä noille nousis...Pekkavee kirjoitti: Saa nähdä onko niistä mihinkään.
Pekka
![]()
![]()
T Jarski
No huimasti on sulla kilometrejä 192.632.Jarski61 kirjoitti: Mulla nyt kilometrit satayhdeksänkymmentäkaksituhattakuusisataakolmekymmentäkaksituhattakilometriä.Ja toimii kuin vaarin taskukello:):)
T jarski
Höh, onko tuolla ajettu jo 169tm samalla perälaakerilla. No se on sitten hyvin simmattu tehtaalla.Hyvä tietää, että ne kestää. Niin ei tarvitse ihan joka 100.000 km välein vaihtaa niin kuin mä tein.AM kirjoitti:Ne perälaakerit on uudempien bemujen murheita. Tarkistin laakerin irrottamalla stefan, turhaa hommaa tuli tehtyä. Ei metallia öljyn seassa, ei välystä ,ei merkkejä kuulien pidikekehän hajoamisesta.Tuollahan on vasta 169tkm ajettu.
Eiköhän tuolla taas kesä pärjäillä.