Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Valvoja: Moderaattorit
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Kovasti ne jenkkifoorumilla vastaavia hehkuttelee.
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Vastaavanlainen testissä , kohta hieman paranneltuna versiona ..
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Kun saa testit tehtyä niin speksit esille ja saadaan muutkin sitten noita 
Weteraani kurapyöräilijä
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Tulossa vastaava jossa 4769 lm ..
-
malandio
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 7:04 am
- Pyörä: DR 650 RSE / IC sidecar/ e-cross-bike
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Taitaa olla tuo ensimmäinen järkevän oloinen h4:sen korvike, mitä itse olen nähnyt. Käyttötestit vaan kehiin sitten kun on jotain kerrottavaa 
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Testikuvaa tulee , kunhan saan kaikki testivaiheet kuvattua . Tuli vähän innostuttua ja nyt ois 6538 lm valotehoa alkuperäisessä umpiossa . Piti vähän tuota ebay: n kautta tilattua H4 LED polttimoa viritellä parilla lisä ledillä ..josko huomena sais kuvaakin tänne..
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Että , näkee ...
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Ekasta driver:ista paloi diodi . Oisko ollu maanantai versio ? Onneks tilasin kaksi kun olivat niin halpoja . Tuli vaan niin äkkiä valoisaa aamusta , ei kerennyt saada hyvää kuvaa miltä näyttää pimeässä . Täytyy kokeilla illemmalla uudestaan . Pitää tilata toisellainenkin driveri noita tehokkaampia ledejä varten , niin näkee vähän mikä kestää parhaiten käytössä .
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Tässä kuvaa ..meinas vaivata linssin huurtuminen ja sitten tietenkin alkoi sataa ..eihän tuo puhelimen kamerakaan suostunut oikein pelaan kohmeisena ..luonnossa palion kirkkaampi ..
..Valaisi kepeästi pitkillä tuonne 150m päässä olevaan risteykseen ..
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Hyvältä näyttää Huskyn valot. Laitappa vielä linkkiä mikä valo ja mistä. Niin ja oliko asennuksen kanssa mitää erikoisempaa?
Kura lentää...
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
http://m.ebay.com/itm/111332317845?nav=SEARCH
Tommonen LED polttimo , johon lisäsin pari tommosta LED:iä toiselle puolelle polttimon vartta
http://m.ebay.com/itm/221578676770?nav=SEARCH
Näille ledeille hommasin vielä oman driver: in..
Pari toisenlaistakin LED polttimoa testissä ,,mut tämä oma virittämä toistaiseksi ollut tuohon Bosch:in umpioon paras ..Eli jyrsin toiselle puolelle polttimon vartta tasaisen alueen noille ledeille ja pienensin noita alustoja ja tinasin yhteen , polttimon varteen tein reijät ja niihin kierteet kiinnitys ruuveja varten , lisäksi porasin reijän josta sain johdot ujutettua samaan johtokanaaliin alkuperäisten johtojen sekaan . Ledien kiinitysalustan alle lämmönjohtotahnaa .
Eli lyhyillä 2000 lm ja pitkät kun rääpäisee päälle on 6538 lm .. Ja johan näkee
Jos pitää nuo lm lukemat sitten paikkaansa ..mut kirkkaat on ..oli lukema sitten mikä tahansa oikeesti
Tommonen LED polttimo , johon lisäsin pari tommosta LED:iä toiselle puolelle polttimon vartta
http://m.ebay.com/itm/221578676770?nav=SEARCH
Näille ledeille hommasin vielä oman driver: in..
Pari toisenlaistakin LED polttimoa testissä ,,mut tämä oma virittämä toistaiseksi ollut tuohon Bosch:in umpioon paras ..Eli jyrsin toiselle puolelle polttimon vartta tasaisen alueen noille ledeille ja pienensin noita alustoja ja tinasin yhteen , polttimon varteen tein reijät ja niihin kierteet kiinnitys ruuveja varten , lisäksi porasin reijän josta sain johdot ujutettua samaan johtokanaaliin alkuperäisten johtojen sekaan . Ledien kiinitysalustan alle lämmönjohtotahnaa .
Eli lyhyillä 2000 lm ja pitkät kun rääpäisee päälle on 6538 lm .. Ja johan näkee
Jos pitää nuo lm lukemat sitten paikkaansa ..mut kirkkaat on ..oli lukema sitten mikä tahansa oikeesti
Viimeksi muokannut Hasky510TE, Ti Tammi 20, 2015 9:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
malandio
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 7:04 am
- Pyörä: DR 650 RSE / IC sidecar/ e-cross-bike
- Paikkakunta: Espoo
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Hyvältä näyttää 
Kuis muuten on lyhkästen kanssa, onko valokuvio miten tarkka leikkauksen suhteen?
Ajattelen siis hajavaloa ja sitä kautta miten häikäsee vastaan tulijaa = kettuuntuneita autoilijoita/kiinnostunutta virkavaltaa.
Pitäis omaan pyörään nimittäin jotain keksiä orkkis valolle, kun 10W päivävaloilla näkee ajaa pimeellä paremmin kuin orkkis valolla...
Kuis muuten on lyhkästen kanssa, onko valokuvio miten tarkka leikkauksen suhteen?
Ajattelen siis hajavaloa ja sitä kautta miten häikäsee vastaan tulijaa = kettuuntuneita autoilijoita/kiinnostunutta virkavaltaa.
Pitäis omaan pyörään nimittäin jotain keksiä orkkis valolle, kun 10W päivävaloilla näkee ajaa pimeellä paremmin kuin orkkis valolla...
-
Hasky510TE
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
- Pyörä: husqvarna
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Suora raja , ei hajavaloa ylöspäin ..
sellanen valokuvio kuin noissa ebay:n sivuilla monessa myytävässä lampussa näkyy olevan . Eli siinäkin suhteessa parempia kuin halogeenit . Laitan paremman kuvan lyhyvistä valoista kunhan kerkeän .
-
gff-3
- Viestit: 662
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2011 4:59 pm
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
- Paikkakunta: Keskeinen Uusimaa
Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.
Eli joko survotaan xenonpolttimot suohon orkkisumpioista?