Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja mico »

Löytyi tällanen...

http://www.cyclopsadventuresports.com/3 ... ml?AffId=4

Kukaan testannut?
Viuh
Viestit: 1744
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Kovasti ne jenkkifoorumilla vastaavia hehkuttelee.
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

Vastaavanlainen testissä , kohta hieman paranneltuna versiona ..
Avatar
ATC
Viestit: 2290
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kun saa testit tehtyä niin speksit esille ja saadaan muutkin sitten noita :D
Weteraani kurapyöräilijä
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

Tulossa vastaava jossa 4769 lm ..
malandio
Viestit: 108
Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 7:04 am
Pyörä: DR 650 RSE / IC sidecar/ e-cross-bike
Paikkakunta: Espoo

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja malandio »

Taitaa olla tuo ensimmäinen järkevän oloinen h4:sen korvike, mitä itse olen nähnyt. Käyttötestit vaan kehiin sitten kun on jotain kerrottavaa ;)
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

Testikuvaa tulee , kunhan saan kaikki testivaiheet kuvattua . Tuli vähän innostuttua ja nyt ois 6538 lm valotehoa alkuperäisessä umpiossa . Piti vähän tuota ebay: n kautta tilattua H4 LED polttimoa viritellä parilla lisä ledillä ..josko huomena sais kuvaakin tänne..
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

Että , näkee ...
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

Ekasta driver:ista paloi diodi . Oisko ollu maanantai versio ? Onneks tilasin kaksi kun olivat niin halpoja . Tuli vaan niin äkkiä valoisaa aamusta , ei kerennyt saada hyvää kuvaa miltä näyttää pimeässä . Täytyy kokeilla illemmalla uudestaan . Pitää tilata toisellainenkin driveri noita tehokkaampia ledejä varten , niin näkee vähän mikä kestää parhaiten käytössä .
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

Tässä kuvaa ..meinas vaivata linssin huurtuminen ja sitten tietenkin alkoi sataa ..eihän tuo puhelimen kamerakaan suostunut oikein pelaan kohmeisena ..luonnossa palion kirkkaampi .. 8) ..Valaisi kepeästi pitkillä tuonne 150m päässä olevaan risteykseen ..
Liitteet
2015-01-18-474.jpg
2015-01-18-473.jpg
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Hyvältä näyttää Huskyn valot. Laitappa vielä linkkiä mikä valo ja mistä. Niin ja oliko asennuksen kanssa mitää erikoisempaa?
Kura lentää...
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

http://m.ebay.com/itm/111332317845?nav=SEARCH
Tommonen LED polttimo , johon lisäsin pari tommosta LED:iä toiselle puolelle polttimon vartta
http://m.ebay.com/itm/221578676770?nav=SEARCH
Näille ledeille hommasin vielä oman driver: in..
Pari toisenlaistakin LED polttimoa testissä ,,mut tämä oma virittämä toistaiseksi ollut tuohon Bosch:in umpioon paras ..Eli jyrsin toiselle puolelle polttimon vartta tasaisen alueen noille ledeille ja pienensin noita alustoja ja tinasin yhteen , polttimon varteen tein reijät ja niihin kierteet kiinnitys ruuveja varten , lisäksi porasin reijän josta sain johdot ujutettua samaan johtokanaaliin alkuperäisten johtojen sekaan . Ledien kiinitysalustan alle lämmönjohtotahnaa .
Eli lyhyillä 2000 lm ja pitkät kun rääpäisee päälle on 6538 lm .. Ja johan näkee 8)
Jos pitää nuo lm lukemat sitten paikkaansa ..mut kirkkaat on ..oli lukema sitten mikä tahansa oikeesti :)
Viimeksi muokannut Hasky510TE, Ti Tammi 20, 2015 9:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
malandio
Viestit: 108
Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 7:04 am
Pyörä: DR 650 RSE / IC sidecar/ e-cross-bike
Paikkakunta: Espoo

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja malandio »

Hyvältä näyttää :)
Kuis muuten on lyhkästen kanssa, onko valokuvio miten tarkka leikkauksen suhteen?
Ajattelen siis hajavaloa ja sitä kautta miten häikäsee vastaan tulijaa = kettuuntuneita autoilijoita/kiinnostunutta virkavaltaa.
Pitäis omaan pyörään nimittäin jotain keksiä orkkis valolle, kun 10W päivävaloilla näkee ajaa pimeellä paremmin kuin orkkis valolla...
Hasky510TE
Viestit: 132
Liittynyt: La Elo 10, 2013 8:41 pm
Pyörä: husqvarna

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja Hasky510TE »

Suora raja , ei hajavaloa ylöspäin .. :) sellanen valokuvio kuin noissa ebay:n sivuilla monessa myytävässä lampussa näkyy olevan . Eli siinäkin suhteessa parempia kuin halogeenit . Laitan paremman kuvan lyhyvistä valoista kunhan kerkeän .
gff-3
Viestit: 662
Liittynyt: Ke Loka 26, 2011 4:59 pm
Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Paikkakunta: Keskeinen Uusimaa

Re: Kirkkaat LED-valot, kun tehoa on käytettävissä.

Viesti Kirjoittaja gff-3 »

Eli joko survotaan xenonpolttimot suohon orkkisumpioista?
Vastaa Viestiin