Mitä talleissa tapahtuu...?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Jänkhä
Viestit: 144
Liittynyt: To Loka 04, 2012 6:22 pm
Pyörä: KTM 690R x2
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Jänkhä »

Lerssi kirjoitti:
joxuz kirjoitti:Kyllä on niin makeen näköstä menoo että!
Keveästi näkyy kulkevan.
Onkohan nuo rekisteröity moottorikelkaksi? Onko kelkassa kesällä renkaat alla? :lol:
AnttiL kirjoitti:Ainakin kelkan kilpi näkyy kuvissa...
Himottas aikaste myös täällä.
Jos kiinnostaa niin olen viikolla 9 Roissa käymässä, niin passaa käydä kokeileen.
Avatar
Lerssi
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 10:54 pm
Pyörä: KTM 1290 Adventure
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Lerssi »

Jänkhä kirjoitti:
Lerssi kirjoitti:
joxuz kirjoitti:Kyllä on niin makeen näköstä menoo että!
Keveästi näkyy kulkevan.
Onkohan nuo rekisteröity moottorikelkaksi? Onko kelkassa kesällä renkaat alla? :lol:
AnttiL kirjoitti:Ainakin kelkan kilpi näkyy kuvissa...
Himottas aikaste myös täällä.
Jos kiinnostaa niin olen viikolla 9 Roissa käymässä, niin passaa käydä kokeileen.

Rupesin jo nyt hakkaamaan tyhjällä lompuukilla itseä otsaan! Varmasti en mene lähellekkään koko kapistusta. Se on pakko osto muuten edessä :(
Eihän sitä kukhan jaksa!
Jänkhä
Viestit: 144
Liittynyt: To Loka 04, 2012 6:22 pm
Pyörä: KTM 690R x2
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Jänkhä »

Lerssi kirjoitti:

Rupesin jo nyt hakkaamaan tyhjällä lompuukilla itseä otsaan! Varmasti en mene lähellekkään koko kapistusta. Se on pakko osto muuten edessä :(
Aatteleppa voit vaikka pettyä koko kapineen hauskuudesta jos et käy kokeileen ;)
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

[quote="Jänkhä"][quote="Lerssi"]


Rupesin jo nyt hakkaamaan tyhjällä lompuukilla itseä otsaan! Varmasti en mene lähellekkään koko kapistusta. Se on pakko osto muuten edessä :([/quote]

Aatteleppa voit vaikka pettyä koko kapineen hauskuudesta jos et käy kokeileen ;)[/quote]

Juu minäki oon jättäny jo aaaikoja sitte kaikem maailman koeajot. Tuppaa noista koeajoista tulemaan niin kovin kallista lystiä , kun koeajon jälkeen täytyykin lähteä kaupoille.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
MikkoK
Viestit: 49
Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:57 pm
Pyörä: XT660R, WR250F
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja MikkoK »

Metal Mulet eilen paikoilleen. Sehän alkaa XT jo tuntua moottoripyörältä, eikä mopolta. Mukavasti lyö liekkiä putken päästä :) Keväämmällä velä ilmanottoa paremmaksi, commander ja penkitys.
exorcist
Viestit: 15
Liittynyt: La Heinä 30, 2011 10:52 pm
Pyörä: KTM 690 Enduro R -10
Paikkakunta: Levi

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja exorcist »

Jänkhä kirjoitti: Siinäpä koeajovideo tältä päivältä Leviltä.
Onneksi en sattunu teitä täällä näkemään.
Harva asia mulle kateudentunnetta aiheuttaa mutta nyt täytyy tunnustaa.
No, käväsin kattomassa hinnat+rahdit niin tuli vielä itkukin.
Pate05
Viestit: 770
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2010 11:36 pm
Pyörä: Felt
Paikkakunta: Karjaa

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Laitoin Teneren akun lataukseen.
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Eilen purettiin ja tänään kasattiin...
Tällä kertaa oli ohjelmassa vesipumpun huolto, uudet keinuvipujen rullat, uusi nokka-akseli ja samallahan hoitui kuin luonnostaan niin venttiilien säätö, keinuvipujen välys, venttiilikopan tiivistys ja jäähdytysnesteen vaihtokin.
Manuaalinen puolipuristinkin sai uuden vaijerin.

Ja välillä pitää tietenkin levätä...

Kuva
-zimi-
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Kesä 29, 2011 3:17 pm
Pyörä: eBike

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja -zimi- »

Sain vihdoin paikalleen uudet ohjauslaakerit ja kehät. Homma hoitui ensikertalaiselta hienosti Garage Nightin videon opastuksella. Ei tosin ihan niin helposti lähtenyt vanha ala-kolmion laakeri irti kuin tuossa videossa, joutui käyttämään vähän rälläkkää :D

http://www.garagenight.tv/ep-5-replacin ... -bearings/
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

SE:n kasausta , samalla jäähyjärjestelmän huuhtelu,uudet nesteet,ilmaus ja vielä lopuks kaasareiden synkkaus.
Liitteet
DSCN7690.jpg
DSCN7692.jpg
DSCN7695.jpg
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kypärä vahattu kolmannen kerran talven aikana vaikka ei ole edes käytössä. Tylsää? Kyllä...

Pojan Airohiin laitoin Pinlockin, eipä huurru enään. Samalla oma TX2 sai lievästi tummennetun visiirin :)
Kylätason kurapyöräilijä.
Pate05
Viestit: 770
Liittynyt: Ke Kesä 30, 2010 11:36 pm
Pyörä: Felt
Paikkakunta: Karjaa

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Koheltaja kirjoitti:Kypärä vahattu kolmannen kerran talven aikana vaikka ei ole edes käytössä. Tylsää? Kyllä...

Pojan Airohiin laitoin Pinlockin, eipä huurru enään. Samalla oma TX2 sai lievästi tummennetun visiirin :)
Ai sää vahasit sen visiirin Black Wax:lla :lol:
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Ja molemmilta puolilta :lol:
Kylätason kurapyöräilijä.
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Pikku-adventuren jalkatappeihin jatkot.
Pitkällisen testaamisen ja ihmettelyn jälkeen ei voinut muuta kuin todeta ettei ne alkuperäiset oikein ole yhteensopivat siron kokoa 47 olevan ajosaappaan kanssa...

Leikkaa & liimaa menetelmällä toiset samanlaiset jatkoksi.
Hassun pitkän näköiset tuollai paljaaltaan kun ovat kapeat, mutta jalan alla mukavan tuntuiset, eikä jää ylimäärästä törröttämään kun jalka on paikoillaan...

Kuva

Verrokkina Jonkon pyörässä olevat vähän jatketut, ilmeisesti oem malliset.
Ville81
Viestit: 213
Liittynyt: Su Tammi 08, 2012 11:03 pm
Pyörä: KTM 690ER
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja Ville81 »

kävinpä vaan ihailemassa uusinta tulokasta siiderin kanssa :mrgreen:
Vastaa Viestiin